סבב מינויים בקבוצת קלי - עילית פלג מונתה לסמנכ"לית קלי פרמיום

עילית פלג מונתה לסמנכ"לית קלי פרמיום, מורן בקאל מונתה לסמנכ"לית תפעול ושירות של קבוצת קלי; פלג נכנסת לתפקיד במקומו של אבי לוי, שפרש מעבודתו בקבוצת קלי לאחר 24 שנים

 

 

 
מימין: מורן בקאל, סמנכ״לית תפעול ושירות של קבוצת קלי. צילום: יח״צ קלי, פלורין קאלין; עילית פלג, סמנכ״לית קלי פרימיום. צילום: יח״צ קלי, נירי גתמוןמימין: מורן בקאל, סמנכ״לית תפעול ושירות של קבוצת קלי. צילום: יח״צ קלי, פלורין קאלין; עילית פלג, סמנכ״לית קלי פרימיום. צילום: יח״צ קלי, נירי גתמון
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
11/02/2024

קבוצת קלי, קבוצת הפיננסים העצמאית הגדולה בישראל, מכריזה על סבב מינויים חדשים בשדרת ההנהלה. במסגרת זו הודיעה אביבית בנדר, מנכ"לית קבוצת קלי, על מינויה של מורן בקאל לתפקיד סמנכ"לית תפעול ושירות לקוחות וכן על כניסתה של עילית פלג לתפקיד סמנכ"לית קלי פרמיום.

בקאל, שבתפקידה החדש תהיה אחראית על ניהול כל מערך התפעול והשירות של הקבוצה, מצטרפת אל קבוצת קלי לאחר כ-10 שנות עבודה באגף ביטוח חיים של חברת הראל בדרג סמנכ"ל. היא עורכת דין בהכשרתה, בעלת תואר ראשון במשפטים ובממשל מאוניברסיטת רייכמן. 

פלג, שבתפקידה החדש אחראית על ניהול מערך לקוחות הפרמיום של קבוצת קלי, היא בעלת ניסיון של יותר מ-25 שנה בחברת פעילים מקבוצת בנק הפועלים,  בתפקידי ניהול בכירים בתחום ההשקעות. פלג היא בוגרת תואר ראשון ושני במינהל עסקים עם התמחות במימון מטעם המכללה למינהל. היא נכנסת לתפקיד סמנכ"לית קלי פרמיום במקומו של אבי לוי, שפרש מעבודתו בקבוצה לאחר 24 שנים.

אביבית בנדר, מנכ"לית קבוצת קלי: "הניסיון הרב שמביאה עמה עילית בניהול השקעות ללקוחות עסקיים ופרטיים יתרום רבות לקידומה של קבוצת קלי כולה, ובפרט קידומה ופיתוחה של חטיבת קלי פרמיום, המתמחה בתכנון פיננסי ללקוחות עושר. הניסיון הרב של מורן בניהול מערכי תפעול והאוריינטציה שלה לחדשנות והטמעת כלי אוטומציה ודיגיטציה, יתרמו גם הם רבות לקבוצת קלי כולה, ואני שמחה על הצטרפותה לקבוצה. אני מאחלת לשתיהן הצלחה רבה בתפקידיהן החדשים, ומודה לאבי לוי עבור תרומתו ארוכת השנים לקבוצת קלי וללקוחותיה". 

x