פרקומט חתמה על- 9 חוזים חדשים להקמת מתקני חניה ברחבי הארץ

פרקומט חתמה על- 9 חוזים חדשים להקמת מתקני חניה ברחבי הארץ תוך כחמישה שבועות, מתחילת שנת 2024. ההיקף המצטבר של החוזים החדשים עולה על 16 מיליון ₪, כולם נחתמו מתחילת שנת 2024

 

 

 
Photo, Torsakarin Dreamstime.comPhoto, Torsakarin Dreamstime.com
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
12/02/2024

בהתאם לחוזים שנחתמו, חמישה מתקני חניה יוקמו בתל אביב והיתר בחיפה, ראשון לציון, גבעתיים והוד השרון.

החתימה על חוזים אלו, יחד עם זכיות עבר, מחזקים את מיתוגה ומעמדה של פרקומט כמובילת שוק מתקני החניה בישראל.

לדברי גיורא נוה מנכ"ל פרקומט: "גם בתקופה של מלחמת חרבות ברזל, קושי בענף הנדל"ן ואי ודאות כלכלית, החברה ממשיכה לפעול על מנת להתרחב, לצמוח ולזכות בפרויקטים חדשים לביצוע. הבחירה בפרקומט לביצוע הפרויקטים ברחבי הארץ הינה הכרה ברורה במובילות החברה, במקצועיותה, בשירות האדיב והמהיר, באמינות ובאיכות מוצריה. 

הצורך במתקני חניה רק יילך ויגדל בשל המחסור בשטחים נרחבים לבניית חניונים. בעזרת הטכנולוגיה המתקדמת של חברת סוטפין והמוצרים האמינים אותם אנו מספקים, פרקומט הופכת להיות שם נרדף לחניונים רובוטיים בישראל.

אנחנו נמשיך לפעול במסירות למען לקוחותינו, וכן לטובת המשך צמיחה למען משקיענו.״

חברת פרקומט אינטרנשיונל בע"מ העוסקת בתכנון, פיתוח, אספקה, הרכבה ושירות של מתקני חניה מכניים ורובוטיים בישראל מתכבדת להודיע כי גם בתקופה זו של מלחמת חרבות ברזל, קושי בענף הנדל"ן ואי ודאות כלכלית, החברה ממשיכה לפעול על מנת להתרחב, לצמוח ולזכות בפרויקטים חדשים לביצוע, וכי מאז תחילת שנת 2024 ועד למועד הודעה זו (כחמישה שבועות), חתמה על תשעה חוזים חדשים להקמת מתקני חניה ברחבי הארץ, בהיקף מצטבר של מעל ל- 16 מיליון ₪.

בהתאם לחוזים שנחתמו, חמישה מתקני חניה יוקמו בתל אביב והיתר בחיפה, ראשון לציון, גבעתיים והוד השרון.

x