זוז פאוור חודרת אל השוק הבריטי

במסגרת השת"פ של החברה עם חברת Osprey Charging הבריטית הושלמה הקמת אתר טעינה מהירה EV ראשון באנגליה

 

 

 
Image by FreepikImage by Freepik
 

נטלי גרין
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
19/02/2024

חברת זוז פאוור מעדכנת כי השלימה הקמת אתר ראשון באנגליה בשת"פ עם Osprey Charging. זאת בהמשך לדיווח המיידי מתאריך ה- 26.11.2023, בו דווח על הזמנה ראשונה למערכת ZOOZTER™-100 בשוק הבריטי לטובת טעינה אולטרה-מהירה.

האתר הוקם בשת"פ עם חברת Osprey המוכרת בשוק הבריטי כאחת משלוש החברות המובילות בשוק הפעלת תשתיות הטעינה המהירה, ומפעילה רשת של למעלה מ-1,000 מטענים מהירים ואולטרה-מהירים ברחבי האי הבריטי.

מדובר במהלך אסטרטגי ראשון של זוז פאוור בשוק הבריטי והמטרה היא למנף את האתר לטובת אימוץ הפתרון על ידי Osprey להקמה ושדרוג של אתרי טעינה מהירה המוקמים ומנוהלים על ידם. זאת בנוסף להדגמות ללקוחות שונים לטובת קידום כפתרון לאתרי טעינה נוספים בשוק הבריטי. הדגמה ראשונה, בשת"פ עם Osprey, לחברה הפועלת בשוק הבריטי ומפעילה צי רכב חשמלי גדול, בוצעה בהצלחה בשבוע האחרון תוך כדי בדיקות הביצועים שבוצעו באתר.
 
כאמור בדיווח הקודם, מערכת ה- ZOOZTER™-100 הוזמנה על ידי Osprey ע"מ לבחון את הטכנולוגיה של החברה במהלך 6 החודשים הראשונים לפעולת האתר עם השלמה מוצלחת של תקופת הבחינה תושלם רכישת ה- ZOOZTER™-100, בתנאים שסוכמו בין הצדדים.

התקנת מערכת ZOOZTER™-100 באתר, תוך כחודשיים בלבד ממועד ההזמנה, אפשרה לשדרג את האתר עם שני מטענים אולטרה-מהירים (150 קילוואט) והציגה את הפוטנציאל הגלום בפתרון של החברה, להאיץ את קצב פריסת רשת הטעינה האולטרה-מהירה.
 
החברה ו-Osprey השלימו את הקמת האתר ואת בדיקת הביצועים שלו, והפעלתו המסחרית צפויה להחל במהלך חודש מרץ 2024. האתר צפוי לשמש גם להדגמת הפתרון של ZOOZ ללקוחות נוספים בשוק הבריטי.

לדברי בועז וייזר, מנכ"ל זוז פאוור: "אנו גאים בשיתוף הפעולה עם Osprey Charging, בהיותה CPO (מפעילת תשתיות טעינה) המוכרת בשוק הבריטי כאחת מ-3 החברות המובילות בשוק, וכמובילה של פתרונות חדשניים ואיכותיים לתשתית טעינה אולטרה-מהירה. זהו מהלך חדירה אסטרטגי לשוק הבריטי. אנו מצפים להרחיב את שיתוף הפעולה הזה לאתרים נוספים של Osprey, ורואים בשילוב הכוחות עם Osprey צעד ראשון להגשמת החזון המשותף שלנו להאצת הפריסה של תשתית טעינה ציבורית אולטרה-מהירה, במטרה לאפשר אימוץ נרחב ומהיר יותר של רכבים חשמליים".
 
איאן ג'ונסטון, מנכ"ל Osprey Charging: "שיתוף הפעולה שלנו עם ZOOZ הוא דוגמה מצוינת לאופן שבו ניתן להשתמש בחדשנות כדי להתגבר על אתגרי רשת החשמל ולספק טעינת EV אמינה ואולטרה-מהירה לנהגים ברחבי בריטניה. שיפור הזמינות והגישה לטעינה היו תמיד בחזית החדשנות שלנו, ושיתוף הפעולה הזה הוא עדות למחויבות שלנו לספק חווית טעינה מתקדמת ואמינה ללקוחותינו".

x