איילון ביטוח זכתה באות המצוינות הבינלאומי של SuperBrands

האות הוענק לחברה בעבור תרומתה לקהילה במהלך מלחמת חרבות ברזל

 

 

 
שרון רייך, מנכ״ל איילון ביטוח, צילום: רמי זרניגרשרון רייך, מנכ״ל איילון ביטוח, צילום: רמי זרניגר
 

נטלי גרין
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
19/02/2024

איילון חברה לביטוח זכתה באות המצוינות הבינלאומי ע"ש פולה מוזס ז"ל מטעם ארגון SuperBrands וידיעות אחרונות. אות זה הוענק לאיילון ביטוח כהוקרה על פעילותה יוצאת הדופן ועל תרומתה המשמעותית לחברה הישראלית במהלך מלחמת "חרבות ברזל". יוזמה זו הנערכת זו השנה ה-7 ברציפות, היא פרי שיתוף פעולה של ידיעות אחרונות וארגון SuperBrands ומכירה בחברות ומותגי על בישראל שהשיאו תרומה משמעותית לקהילה ולחברה במהלך המלחמה. איילון ביטוח הינה חברת הביטוח היחידה שקיבלה הוקרה זו.

איילון חברה לביטוח הפגינה מחויבות חברתית יוצאת דופן במהלך מלחמת "חרבות ברזל" באמצעות שורת יוזמות משמעותיות, ביניהן:

הקמת קו סיוע בשיתוף חמ"ל ההייטק הישראלי: קו סיוע זה נועד לספק מענה מקצועי וליווי אישי למבוטחי איילון בנוגע לתביעות נזקי המלחמה אל מול מס רכוש.

שירות סיוע נפשי ללא עלות: עם פרוץ המלחמה העמידה איילון שירות סיוע נפשי ללא עלות למבוטחיה, מתוך הבנה לצורך בתמיכה רגשית בעתות קשות.

תרומות מזון וביגוד לחיילים: איילון תרמה מזון וביגוד ללוחמים כהוקרה על תרומתם ועל ההגנה שהם מספקים על אזרחי ישראל.

רכישת חבילות משחקים לילדים המפונים משדרות: איילון רכשה חבילות משחקים לילדים שפונו משדרות כתוצאה מהמלחמה, במטרה להקל עליהם את המעבר ולשמח אותם. 

שרון רייך, מנכ"ל איילון חברה לביטוח: "בשנה כה מאתגרת לחברה הישראלית, אנו באיילון גאים מאוד שנבחרנו למעמד חשוב זה, המכיר לא רק במחויבות החברתית של חברת איילון כגוף עסקי, אלא גם בהירתמות האישית של כל אחת ואחד מעובדי החברה למען מטרה נעלה. מתוך הקושי והאתגרים צומחים במדינה דברים יפים ומרגשים, והסולידריות שהעם הזה מפגין מוסיפה להוות השראה עבור כולנו באיילון. אנחנו מודים ל"ידיעות אחרונות" ול SuperBrands על הבחירה בנו ועל ההוקרה".

x