דיויד שווימר מזכה את מיטב בית השקעות בזהב בתחרות ה-Effie

ההצלחה של דיויד שווימר בקמפיין מיטב כבר הצליח לעורר תשומת לב רחבה גם בכרב קהלים שמעולם לא התעניינו בהשקעות ועכשיו מגיע גם הפרס על הקמפיין.

 

 

 
צילום: רמי לויצילום: רמי לוי
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
20/02/2024

מיטב בית השקעות זוכה במקום הראשון בתחרות ה-Effie היוקרתית של איגוד השיווק.

מיטב בית השקעות זכתה במקום הראשון בקטגוריית פיננסים בתחרות האפי הבינלאומית, המתקיימת זו השנה ה-22 בישראל. הזכייה ניתנה עבור המהלך השיווקי "הופכים לבית ההשקעות הגדול בישראל" אותה הוביל סמנכ"ל השיווק אמנון גולן. 

המהלך כלל: השקת אסטרטגיה חדשה "עולם של הזדמנויות", המציגה את מיטב כפלטפורמה פיננסית רחבה. חשיפת הפרזנטור הבינלאומי של בית ההשקעות דייוויד שווימר ("רוס גלר" מסדרת "חברים"). השקת אפליקציה בלעדית ללקוחות הגמל, שינוי ממשקי ההצטרפות הדיגיטליים במגוון מוצרים, בניית קשר מחדש עם ערוצי הפצה במגוון פלטפורמות, ומבצעי הצטרפות חדשניים עבור מיטב טרייד כגון "מניה במתנה".

צוות שיפוט מקצועי, המורכב מבכירי תעשיית השיווק, בחן את המהלכים המוגשים על סמך קריטריונים כמו אסטרטגיה, יצירתיות, ותוצאות עסקיות.
x