מחיזוי מזג האוויר לנדל"ן

הקריירה החדשה של דני רופ בעולם ההשקעות נפתחת עם כניסתו כמשקיע ופרזנטור של אינווסטו קפיטל בבעלות נועם שפלטר ואוהד ארד

 

 

 
מימין לשמאל: אוהד ארד, דני רופ ונועם שפלטר, צילום: אינווסטו קפיטלמימין לשמאל: אוהד ארד, דני רופ ונועם שפלטר, צילום: אינווסטו קפיטל
 

נטלי גרין
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
20/02/2024

אינווסטו קפיטל, בית להשקעות נדל"ן, המנהל פרויקטים להשקעות נדל"ן בהיקף של מיליוני דולרים ונמצא בבעלותם של אוהד ארד ונועם שפלטר, מודיע היום על הצטרפותו של דני רופ כפרזנטור ומשקיע בחברה.

לאחר שנים בהן כיהן כחזאי בערוץ 2 ואחר כך בערוץ 10 ו- 13, ב-2020 עזב רופ את תפקידו כחזאי חדשות 13 בעיקר בשביל להתמקד בנושא תוכניות כלכליות, והמשיך להגיש לסירוגין את תוכניות הבוקר של הערוץ יחד עם התוכנית הכלכלית "מאחורי הכסף" ותוכנית הטכנולוגיה "זה הדיבור" , בה אירח פרשנים ודמויות מובילות בעולם הפיננסים והנדל"ן. בימים האחרונים, התבשרנו כי רופ מצטרף לערוץ 14, שישיק ערוץ כלכלי חדש בו רופ ישמש כמגיש הראשי.


דני רופ, משקיע ופרזנטור ב-אינווסטו קפיטל: "אחרי שבחנתי בעצמי מספר השקעות נדל"ן בחו"ל, בחרתי לבדוק גם את הצוות של אינווסטו ומודל ההשקעה שלה, החלטתי להצטרף כפרזנטור ומשקיע בחברת אינווסטו קפיטל. אני רוצה להודות לנועם שפלטר ואוהד ארד על שיתוף הפעולה וההזמנה להצטרף למשפחת אינווסטו קפיטל". 



x