קבוצת HOT חותמת הסכם רכישה עם דליה אנרגיה

במסגרת הסכם ההתקשרות, דליה אנרגיה תספק חשמל ל-HOT energy למשך כ-10 שנים

 

 

 
דליה אנרגיה, הסכם חתימת מכירת חשמל להוט, צילום: תמר מצפידליה אנרגיה, הסכם חתימת מכירת חשמל להוט, צילום: תמר מצפי
 

נטלי גרין
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
21/02/2024

קבוצת HOT, המנוהלת על ידי טל גרנות-גולדשטיין, וקבוצת דליה אנרגיות, יצרנית ומספקת החשמל הפרטי מהגדולות בישראל, המנוהלת על ידי עובד דבי, מודיעות כי חתמו על הסכם התקשרות לאספקת חשמל. ההסכם שנחתם למשך תקופה של עד 10 שנים ועתיד לספק חשמל בהיקפים משמעותיים ל-HOT energy, זרוע אספקת החשמל של החברה.

ההסכם מגיע על רקע הערכות החברה להרחבת שירות אספקת החשמל הפרטית לכלל לקוחות HOT, ולהשקת חבילות משולבות תקשורת וחשמל שיוצעו ללקוחות הקבוצה.

במסגרת ההסכם, HOT energy תרכוש את החשמל מדליה אנרגיה ותספק אותו ללקוחותיה. החברה תאפשר ללקוחות אפשרויות מגוונות והטבות במסלולים משולבי שירותי תקשורת לצד חיסכון משמעותי בחשבון החשמל. 

כזכור, בעקבות פתיחת שוק החשמל בישראל לתחרות הודיעה קבוצת HOT על כניסתה לתחום אספקת החשמל למשקי בית ועסקים ובמהלך השנה האחרונה השלימה פיילוט מוצלח. כעת נערכת החברה לעלייה בביקוש ולהרחבת השירות לכלל לקוחותיה.

קבוצת דליה מחלוצות ייצור החשמל הפרטי במשק מספקת חשמל למאות לקוחות עסקיים וארגונים גדולים תוך מתן הנחה על תעריף החשמל, וכעת גם תספק באמצעות HOT energy חשמל למשקי הבית באופן שיאפשר להם להנות מהתחרות במשק החשמל בדרך של חיסכון בהוצאות החשמל של משק הבית.

טל גרנות-גולדשטיין, מנכ"לית קבוצת HOT: "ההסכם עם קבוצת דליה, שמחזיקה בניסיון רב בייצור ואספקת חשמל, ממצב את קבוצת HOT כשחקן מרכזי בתחום אספקת החשמל הפרטי. HOT רואה בחשמל מוצר משלים לשירותי התקשורת ומתכוונת להציע אותו ללקוחותיה באופן שיאפשר להם לקבל את הצעת הערך המשולבת והמשתלמת ביותר. הודעת משרד האנרגיה ורשות החשמל, על הסרה מסתמנת של מגבלת המונה החכם להצטרפות, צפויה לייצר ביקושי שיא לחשמל של HOT וההסכם יתמוך ביכולת שלנו לספק את הביקושים ולהציע לכלל אזרחי ישראל להצטרף למהפכה בתחום שירותי החשמל בישראל, הן ברמת המחיר והן ברמת השירות, ובכך לקבל את כלל השירותים החיוניים ב-HOT בחבילת שירותים אטרקטיבית".

עובד דבי, מנכ"ל קבוצת דליה אנרגיות: "במקביל להרחבת כושר ייצור החשמל ורכישת תחנת הכח אשכול, פועלת קבוצת דליה להרחבת ערוצי ההפצה ופנייה לפלחי שוק חדשים. אנו רואים בהסכם עם חברת HOT הסכם משמעותי אשר ירחיב את בשורת התחרות במשק החשמל ויביא להוזלת תעריף החשמל גם בקרב משקי הבית. אנו גאים בעובדה שהיינו ממובילי מהפכת התחרות במשק החשמל ושמחים שבשורת התחרות מגיעה כעת גם לכלל אזרחי ישראל".

x