צעד נוסף בתוכנית להקמת 1000 יחידות דיור חדשות בתל-אביב

קבוצת חג׳ג׳ מדווחת לבורסה על קבלת היתר חפירה ודיפון בפרויקט איינשטיין 35

 

 

 
הדמייה, פרוייקט איינשטיין 33 של קבוצת חג׳ג׳, באדיבות קבוצת חג׳ג׳הדמייה, פרוייקט איינשטיין 33 של קבוצת חג׳ג׳, באדיבות קבוצת חג׳ג׳
 

נטלי גרין
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
28/02/2024

קבוצת חג'ג' מיישמת את תכניתה להקמת יותר מ-1000 יחידות דיור חדשות בתל-אביב. 

אחרי שדיווחה על קבלת היתר ועדה לחפירה ודיפון במגדל שצפוי לקום ברחוב איינשטיין 35, במסגרת מתחם EINSTAIN TOWER, מדווחת הקבוצה על קבלת היתר סופי ומלא שיאפשר את תחילת העבודות במקום. 

הפרוייקט ברחוב איינשטיין 35 ת"א, נמצא בקצה המערבי של רחוב איינשטיין ובפינת רחוב עם אבן גבירול, ובו צפוי להיבנות מגדל שיתנשא לגובה 33 קומות ועוד שני בניינים מרקמיים בגובה 14 קומות כל אחד, כך שבסך הכל צפויות בו כ-300 יחידות דיור. בנוסף מתוכנן בו כ-9000 מ"ר שטחי מסחר כחלק מהמתחם הגדול במקום, יחד עם המגדל באיינשטיין 33 צפויות בקומפלקס אינשטיין להיבנות 515 יחידות דיור וכ-13,500 מ"ר למסחר. במרכז הקומפלקס צפויה לקום שדרת קניות יוקרתית שתיבנה במתחם ענק המשתרע בין הרחובות לוי אשכול לאבן גבירול. הדיירים בו צפויים להנות משילוב ייחודי של רמת מגורים יוקרתית, ומרחק הליכה קצר ממוקדי בילוי וקניות. 

בזכות ההיתרים במתחם יחלו בקרוב העבודות במגדלים ובבניינים ברחוב איינשטיין 33 ואיינשטיין 35. 

הפרויקט תוכנן ע"י אדריכל העל פרופסור משה צור המוכר בזכות המתחמים היוקרתיים שתיכנן. דיירי הפרוייקט יגורו במרחק קצר ממסעדות יוקרה ובתי קפה איכותיים. התוואי הירוק של הרכבת הקלה צפוי לעבור סמוך לפרוייקט ויאפשר גישה נוחה ומהירה לכל חלקי העיר. במרחק קצר מהפרוייקט ניתן למצוא מגוון מוסדות חינוך איכותיים, ומבחר גדול מאוד של אפשרויות ספורט וכושר. השילוב של כל המרכיבים האלה יחד הופכים את פרוייקט EINSTAIN TOWER לפנינת נדל"ן נחשקת ובולטת בסביבה שבו היא צפויה להיבנות. 

היתר זה מקדם את התכנית שעליה הצהירה קבוצת חג'ג' לבנות 1000 יחידות דיור חדשות בפריים-לוקיישנים בחמישה מוקדים שונים במקביל בעיר תל אביב-יפו: master piece Bavli - מגדל בגובה 49 קומות הכולל 247 יחידות דיור, פרוייקט שד"ל – מיזם יוקרתי בגובה 40 קומות הכולל מבנה מרהיב לשימור, המשלב 320 חדרי מלון ו-120 יחידות דיור, הפרוייקטים ברחוב איינשטיין – שם יוקמו מגדלים ובניינים מרקמיים כחלק ממתחם הכולל יותר מ-500 יחידות דיור, ופרוייקט תל אביב יפו הצעירה – מתחם חדש ברחוב סהרון ביפו שבו כבר החלו העבודות להקמת 123 יחידות דיור.

מוקדם יותר החודש דיווחה קבוצת חג'ג' על התרחבות משמעותית גם בתחום ההתחדשות העירונית, זאת במסגרת עסקה שבה תוכל לרכוש את השליטה בחברת צים-בהרי במסגרתה תקבל החברה זכויות בנייה לפרוייקטים של התחדשות עירונית בעשרות אלפי יחידות דיור הפרוסות בעשרות יישובים בכל רחבי המדינה. 

x