השתלמות: פוליסות החיסכון, מניות, של בתי ההשקעות בהכשרה - טסו בפברואר כ 4%+ , מה זה אומר על קרנות ההשתלמות ?

קרנות ההשתלמות עשויות לסיים היום את חודש פברואר עם תשואה פנומנאלית. כך רומזות פוליסות החיסכון בהכשרה BEST INVEST המגלות לנו את הכיוון לגבי הצלחת קרנות ההשתלמות בפברואר.

 

 
 

שנהב גולדברג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
29/02/2024

פלטפורמת פוליסות החיסכון בהכשרה מאפשרת לבתי ההשקעות לנהל פוליסות חיסכון מבלי להיות חברת ביטוח ולנו זה מאפשר לבחון מה קרנות ההשתלמות עשויות לעשות החודש.

פוליסות החיסכון במסלול כללי הצליחו לעלות כ 2%+ עד ליום שלישי כאשר אתמול ירדו קצת (עדין לא מעודכן) היום (ה') זהו היום האחרון לחודש פברואר (29) לכן, אם יום המסחר הזה יהיה חיובי, התשואות הנראות פה עשויות להיות דומות מאוד לתוצאות בפועל.

במסלול המניות התוצאות כפולות ועומדות סביב 4%+ כאשר מדדי המניות המובילים בת"א עלו כ 6%+ (עד ל 27 לחודש) כאשר אתמול (ד') ישנה ירידה של כ 0.6%-. בעוד S&P500 עלה כ 5.2% עד ליום רביעי אולם הדולר מראה ירידה של כ 1.5%- (רציף). כלומר המשקיעים בישראל דווקא עקפו עד כה את המשקיעים בוול סטריט.

קרנות ההשתלמות והגמל בחלק מהחברות מנוהלות בדומה לפוליסות חיסכון ולכן אפשר להניח שבחלק מהחברות התוצאות בקרנות השתלמות יהיו דומות למה שנראה פה אולם בחלק מהחברות הניהול הוא שונה. לכן האינדיקציה של הפוליסות היא רק מצפן כיוון לא באמת תחזית לקרנות השתלמות.

 

 

 

x