גילת טלקום גלובל חתמה על עסקה עם לקוח מסחרי בסיישל

בהיקף של כ- 3 מיליון דולר ארה"ב

 

 

 
גילת אנטנה, קרדיט: חברת גילתגילת אנטנה, קרדיט: חברת גילת
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
03/03/2024

שירות ה- Mpower מהווה פיתרון איכותי ויעיל עבור איזורים/איים שאינם מחוברים לתשתית סיבים, ויכולות החברה לחבור לשירות זה מגלמות פוטנציאל עסקי משמעותי נוסף.

ההסכם צפוי לחזק את הקשרים והאמון בין SES לחברה ויאפשר לחברה לפתח הזדמנויות נוספות.
 
גילת טלקום גלובל בע"מ (סימול בורסה: גלטל)  מתכבדת לדווח על עסקה חדשה למכירת שירותים ללקוח מסחרי בסיישל לאספקת שירותי תקשורת לרבות שירותי תקשורת לוויינית Mpower בהיקף של כ-3 מיליון דולר ארה"ב אשר יתפרסו על פני 3 שנים, בתוקף מחודש מרץ 2024.
 
החוזה יתבסס ברובו על שירות Mpower מתקדם בשיהוי נמוך המגלם יכולות חיבור מהירות ואיכותיות יותר. סיישל מורכבת מאי מרכזי שמחובר לאינטרנט בסיבים תת ימיים, ומקבוצת איים שאינם מחוברים לאינטרנט בסיבים תת ימיים. שירות ה- Mpower מהווה פיתרון איכותי ויעיל עבור איזורים/איים כאמור שאינם מחוברים לתשתית סיבים, ויכולות החברה לחבור לשירות זה מגלמות פוטנציאל עסקי משמעותי נוסף.

שירות ה- Mpower הוא שירות חדשני ומשמעותי של ענקית הלווין SES. ההתקשרות של החברה כאמור בדיווח זה מהווה את אחת העסקאות הראשונות בעולם של הפלטפורמה החדשה והעסקה השנייה שהחברה מוכרת באפריקה.
 
בראי החברה מדובר על הבעת אמון משמעותית מאוד ביכולות הטכנולוגיה, האינטגרציה והשירות של קבוצת גילת טלקום, והפגנת יכולת נוספת של חטיבת אפריקה המסוגלת להציע פתרונות איכותיים "Custom Made" למגוון רחב של לקוחות אשר פונים אליה.
x