מאסיבית מדווחת שחתמה על מזכר הבנות לשיתוף פעולה אסטרטגי עם יצרנית החומרים הבינלאומית SIKA

לשיתוף פעולה בין החברות

 

 

 
ארז צימרמן, מנכ״ל מאסיבית, קרדיט: כפיר חרביארז צימרמן, מנכ״ל מאסיבית, קרדיט: כפיר חרבי
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
03/03/2024

חברת מאסיבית טכנולוגיות הדפסה תלת מימד בע״מ ("החברה"), חברי הדירקטוריון, ההנהלה והעובדים, כואבים ומרכינים ראש לזכר הנרצחים והנופלים במלחמת "חרבות ברזל", משתתפים בצער המשפחות השכולות, מייחלים ומקווים לשובם בשלום ובמהרה של החטופים והנעדרים ושולחים איחולי החלמה מהירה לפצועים. אנו מחזקים את כוחות הביטחון ומשפחותיהם ואת כלל תושבי המדינה. בתקווה לימים שקטים ובטוחים.


מאסיבית טכנולוגיות הדפסה תלת מימד (Massivit) מדווחת כי התקשרה עם חברת Sika Deutschland GmbH  ("סיקה") במזכר הבנות לשיתוף פעולה אסטרטגי בין החברות, שמטרתו, בין היתר, שיווק חומרי הדפסה לשימוש במדפסות החברה על בסיס חומרי סיקה, תחת מיתוג משותף.

חברת סיקה הינה קונצרן שוויצרי, שנוסד לפני יותר מ-100 שנה. סיקה נסחרת בבורסה של שוויץ בשווי של כ-40 מיליארד פרנק שוויצרי, והיקף המכירות השנתי שלה הינו של כ-11 מיליארד פרנק שוויצרי. 

סיקה פועלת בענף הבנייה והאיטום, ועוסקת בפיתוח וייצור חומרים שונים לשימושיים תעשייתיים, לרבות לתחום החומרים מרוכבים. 

2 החומרים הראשונים במיתוג משותף, אשר יושקו בתערוכת World JEC שתתקיים בתאריכים 5 עד 7 למרץ 2024 בצרפת, ויהיו זמינים למכירה במחצית השניה של 2024 הינם: 

CIM120 SikaBiresin® - חומר הדפסה עם תוספי אלומיניום ושרף אפוקסי אשר מאפשר לייצר תבניות וכלים לשימוש בטמפרטורות גבוהות. 

CIM80 SikaBiresin® – חומר הדפסה המיועד לייצור תבניות לשימוש בטמפרטורת החדר, מאופיין בעלות-תועלת גבוהה. 

מדפסת מאסיבית 10000-G החדשנית אשר פועלת בטכנולוגיה של Cast In Motion  (יציקה בתנועה), מאפשרת הדפסת תבניות, וכלים במהירות, תוך שימוש בחומרי הדפסה ייחודיים, שנועדו לענות על צרכי התעשיות השונות. עד כה אומצה הטכנולוגיה הזו בתעשיית הרכב, הימאות, תעשיית הפרסום והבידור ותעשיות נוספות.

המבקרים בביתן מאסיבית בתערוכת JEC World (ביתן D41, אולם מספר 6), יוכלו להתרשם מהמדפסת, שתפעל ותדפיס "בזמן אמת" גופים גדולים ודוגמאות. כמו כן יוכלו מבקרי התערוכה להתרשם מתבניות, כלי עזר לייצור ודגמים במידות גדולות, אשר מיוצרים במדפסות החברה, וכן מהטכנולוגיה הייחודית ומהיצע חומרי ההדפסה המגוון של החברה. 

ארז צימרמן, מנכ"ל מאסיבית, אמר: "אני נרגש מאד משיתוף הפעולה של החברה עם סיקה, יצרנית חומרים עולמית מובילה, שמטרתו להרחיב את היצע חומרי ההדפסה של החברה, על מנת לתת מענה לצרכי השווקים ותעשיות היעד של החברה. שיתוף הפעולה הזה יאפשר לנו להציע ללקוחותינו הדפסה בתלת מימד של מגון חומרי הדפסה ייחודיים. זוהי אבן דרך אסטרטגית בקידום תכניותיה העסקיות של החברה". 

בכוונת הצדדים לפעול במהלך התקופה כאמור להתקשרות בהסכם מפורט.

מזכר הבנות זה הינו בשורה חשובה עבור החברה, וזאת בין היתר בהמשך לפרסומים קודמים של החברה על מכירת מדפסותיה לחברת וולט דיסני אימג'נרינג ולחברת מרלין אנטרטיימנט, שמפעילה בין היתר את מוזיאוני מאדאם טוסו ואת פארק השעשועים לגו-לנד, ולהשקת חומר בעל תקן מעכב בעירה ועשן המאפשר לעמוד בתקינה אמריקאית לייצור גופים וחלקים לפארקי שעשועים. 

לגרף מאסיבית לחצו כאן

27 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 2.61 מיליון במאסיבית
קרנות נאמנות שמחזיקות את מאסיבית. לרשימה המלאה
x