ת"א טרייד - נובה עלתה 7.5%

סקירת השוק של יחידת המחקר של הבורסה ליום ראשון 3.3.2024

 

 

 
הבורסה, צילום: פאנדרהבורסה, צילום: פאנדר
 

כלכלני הבורסה
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
03/03/2024

1. עליות שערים בשוק המניות ביום המסחר הראשון של חודש מרץ.

מדדי ת"א-35 ות"א-125עלו בכ-0.8%.

הדואליות חזרו מוסף השבוע עם פערי אריבטראז', נובה עלתה 7.5% וטבע עלתה 2.6%.

מניית ערד עלתה היום 5.8%.

לייבפרסון, שפרסמה דוח כספי מאכזב ברביעי בלילה שגרם לצלילה של המניה בכ-43% בחמישי האחרון, ממשיכה לרדת ואיבדה היום כ-8% נוספים. 

2. מדדי מניות שבלטו היום: ת"א-בנייה עלה כ-1.6%, ת"א-טכנולוגיה עלה כ-1.5%

3. מדדי איגרות החוב הממשלתיות רשמו תשואה חיובית. במסלול השקלי עלה תל-גוב שקלי 10+ בכ-0.6%, ובמסלול הצמוד עלו תל-גוב צמודות 10+ ותל-גוב צמודות 15+ בכ-0.5%.

4. שוק איגרות החוב הקונצרניות עלה היום, מדדי התל-בונד השקליות וצמודות המדד עלו עד כ-0.4%. 

5. דיווחים מעניינים מאתר המאיה:

חברת האשראי החוץ בנקאי, אחים נאוי, הודיעה על פנייה לבנק ישראל בבקשה לאפשר לה לרכוש מניות של ישראכרט ולהגיע לאחזקת גרעין שליטה בישראכרט. המניה עלתה בכ-2.2%.

קבוצת פנינסולה, אף היא מתחום האשראי החוץ בנקאי, דיווחה על התקשרות לרכישת תיק אשראי בתחום הייזום לבנייה בישראל משותפות ווליו המעמידה מימון לפרויקטי נדל"ן. המנייה עלתה בתגובה בכ-5.5%.

מניית גילת טלקום, העוסקת במתן שירותי תקשורת לווינית, עלתה היום 5.9% בעקבות דיווח על עסקה חדשה למכירת שירותים ללקוח מסחרי בסיישל לאספקת שירותי תקשורת בהיקף של כ-3 מיליון דולר.

זינוק של 11.5% במנייתה של פלסאנמור, העוסקת בפיתוח מכשירי אולטרסאונד ניידים לשימוש ביתי לנשים בהריון, שדיווחה כי התקשרה עם המרכז הרפואי שיבא בהסכם מחייב לרכישת המוצר שלה.

תיקון עולם קנביט צנחה 17.9% בעקבות עדכון כי פקע תוקפו של הסכם המיזוג של פעילויות בתחום החשמל והפלסטיקה שבבעלות רונן אלעד, לאחר שלא התקבל אישור הגורמים המממנים של העסקה.
x