עודד רוזנברג, מנכ"ל אפולו פאוור: "שמחים שבקרוב מבנה הוולדרום ע"ש סילבן אדמס בת"א יכוסה מערכת סולארית שלנו."

אפולו פאוור תספק מערכת סולארית קלה וגמישה לאצטדיון הוולודרום ע"ש סילבן אדמס בתל אביב-יפו

 

 

 
עודד רוזנברג, מנכ״ל אפולו פאוור, צילום: רמי זרנגרעודד רוזנברג, מנכ״ל אפולו פאוור, צילום: רמי זרנגר
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
07/03/2024

עודד רוזנברג, מנכ"ל אפולו פאוור: "אנו שמחים וגאים שבקרוב מוצרינו יצפו את גג מבנה הוולדרום ע"ש סילבן אדמס שהינו חלק ממרכז הספורט הלאומי בתל אביב-יפו, מבנה יפיפה במרכז תל אביב שבקרוב ישלב ספורט עם ייצור אנרגיה ירוקה ונקיה מהשמש. פרויקט ניסיוני זה הינו חלק מתוכנית התייעלות אנרגטית שמובילה עיריית תל אביב-יפו ברחבי העיר בשנים האחרונות כאשר המטרה היא לנצל את שטחי הגגות המיוחדים של מתקני הספורט הגדולים ומבני ציבור נוספים שעקב מגבלות משקל זקוקים לפאנל גמיש וקל משקל לטובת ייצור אנרגיה סולארית. הפרויקט מוקם על ידי חברת סולארפאוור המשמשת כקבלן הראשי בפרויקט  ומבוצע  עם 100% טכנולוגיות ישראליות, פאנלים שיוצרו בישראל על ידי אפולו וממירים של סולאראדג'.זוהי  יוזמה נהדרת המשלב ספורט מקצועי וייצור חשמל נקי". 

חברת אפולו פאוור המפתחת ומייצרת יריעות סולאריות גמישות, מדווחת היום (ה'), על הסכם בסכום של כ 600 אלף ₪, לאספקת והתקנת מוצריה הסולאריים הגמישים והקלים על גבי הוולודרום ע"ש סילבן אדמס,  המשמש מתקן אימונים ותחרויות אולימפי לאופני מסלול במרכז הספורט הלאומי, בתל אביב יפו.

הוולודרום הינו מבנה בעל גג מעוקל ומוגבל קונסטרוקטיבית לנשיאת משקל של פאנלים סולאריים סטנדרטיים, ולכן נדרש פתרון סולארי קל וגמיש, אותו צפויה לספק אפולו פאוור באמצעות מוצריה. סיום ההתקנה צפוי בתחילת הרבעון השני של שנת 2024. 

לפני שנתיים דיווחה אפולו פאוור על שיתוף פעולה עם חברת אמזון, במסגרתו נפרסו על גגות מבניה הלוגיסטיים בצרפת מערכת סולארית גמישה של אפולו פאוור וגם מדרכה סולארית להטענת כלי תחבורה חשמליים קלים.  

מוצרי החברה, שקיבלו לאחרונה תו תקן בארה"ב ובאירופה, מבוססים על טכנולוגיה של יריעה סולארית גמישה, יעילה ועמידה הניתנת ליישום במגוון שימושים, וייעודה להפוך כל משטח תחת פני השמש למשטח מייצר חשמל. הטכנולוגיה פורצת הדרך של אפולו פאוור מתאימה לשוק הגגות, למאגרי מים, לשוק הרכב הפרטי, במסגרתו נמצאת החברה במגוון שיתופי פעולה עם מותגי רכב מובילים כגון אאודי, פולקסווגן, יונדאי ועוד. בנוסף, מוצרי החברה מתאימים במיוחד להתקנה על גגות משאיות ורכבים מסחריים כבדים. בשוק זה, משתפת פעולה החברה עם אסם נסטלה, שטראוס, חברות שילוח בינלאומיות ועוד.

x