מגדל עירוב שימושים בגובה של 40 קומות ייבנה בתל אביב

מגדל שד"ל הכולל שני מבנים לשימור, 120 יח"ד ו-320 חדרי מלון ישקיף אל שדרות רוטשילד וחוף הים של תל אביב-יפו

 

 

 
הדמיה של פרוייקט מגדל שדל, קרדיט: באדיבות קבוצת חג׳ג׳הדמיה של פרוייקט מגדל שדל, קרדיט: באדיבות קבוצת חג׳ג׳
 

נטלי גרין
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
07/03/2024

קבוצת חג'ג' מדווחת לבורסה על קבלת החלטת ועדה בתנאים על היתר בנייה מלא מהוועדה המקומית לתכנון ובנייה במגדל שד"ל הסמוך לשדרות רוטשילד. הפרוייקט הוא בבעלות משותפת, של קבוצת חג'ג' ורפי קלינה. 

המגדל שיתנשא לגובה של 40 קומות צפוי לכלול מגורים, מסחר ומלונאות בשטח כולל של 36,000 מ"ר. במקום כבר מתבצעות עבודות לשימור המבנים בקומות הקרקע.

מגדל שד"ל שתוכנן על ידי האדריכל משה צור, כולל גם שני מבנים מרהיבים לשימור, 120 יחידות מגורים בשטח של 17,000 מ"ר, 320 חדרי מלון בשטח של 20,500 מ"ר ובנוסף עוד חניון ל-145 רכבים ושטחי מסחר. 

גם הדירות וגם תכנון התפעול של המלון מתוכננים באופן כזה שייתן מענה תפעולי מושלם לדייר, כאילו הוא אורח מן המניין במלון. בקבוצת חג'ג' מציינים כי המלון צפוי להיות מתופעל באמצעות אחת מרשתות המלונאות המובילות בעולם, הדיירים יוכלו להנות ממגוון שירותי המלון – ספא, חדר כושר, שירות חדרים, קונסיירג' ועוד.

על פי הדו"חות הכספיים של קבוצת חג'ג' הצפי לחלק החברה (50%) ברווח הגולמי מהפרוייקט צפוי לעמוד על כ-380 מיליון ₪ (עד כה הכירה הקבוצה ברווח של כ-90 מיליון ₪).
 
תמיר אמר, מנכ"ל קבוצת חג'ג': "בהמשך לקבלת החלטת ועדה בתנאים על היתר הבנייה תקודם בניית פרוייקט הענק כחלק מהאסטרטגיה של החברה להקים עוד 1000 יחידות דיור חדשות במיקומי יוקרה בעיר תל-אביב, ובהם פרוייקט H-master piece Bavli, מגדלי איינשטיין, מתחם תל אביב-יפו הצעירה. זאת בנוסף לתכנית להרחיב את משמעותית את הבנייה במסגרת מיזמי התחדשות עירונית, במטרה לתת מענה למגוון הביקושים בשוק הנדל"ן".

הדמיה של פרוייקט מגדל שדל, קרדיט - באדיבות קבוצת חג׳ג׳


x