כלל ביטוח ופיננסים בקמפיין לביטוחי בריאות Extra

 

 

 
צילום: פיני סילוקצילום: פיני סילוק
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
14/03/2024

כלל ביטוח ופיננסים, בקמפיין חדש לביטוחי בריאות Extra של כלל, תחת המסר: "החיים קורים ואנחנו אתכם, עם ביטוח בריאות שאפשר לסמוך עליו"

בקמפיין החדש, בכיכובו של איל קיציס, מככבים ילדים שהאינטראקציה שלהם עם קיציס הציני בגינת משחקים יוצרת מפגשים הומוריסטיים, השמים זרקור על אירועים בריאותיים שיכולים לקרות לכולנו בחיים, בהם נזדקק לביטוח בריאות. 

ביטוחי הבריאות של כלל - מדיכלל Extra, הותאמו לרפורמת הבריאות ועונים על צרכים שונים ומגוון גילאים. תוכניות הבריאות של כלל מעניקות למבוטחים, בכפוף להצטרפות לתוכנית הרלוונטית, ניתוחים בישראל "מהשקל הראשון" או ניתוחים בישראל "משלים שב"ן עם צוות ייעודי לטיפול בתביעות, חוות דעת שניה מרופא מומחה בחו"ל, זימון תור מהיר לרופא מומחה בהשתתפות עצמית של 100 ₪ בלבד, וכיסויים נוספים אשר ייחודיים לפוליסות של כלל - שירותי פונדקאות בישראל, טיפולי פוריות ושירותי הפריה בישראל מהילד הראשון ופיצוי בגין מחלת הצליאק במסגרת פוליסת מחלות קשות. 

גלי שבד, משנה למנכ"ל ומנהלת מערך שיווק ואסטרטגיה בכלל ביטוח ופיננסים, מסרה: "הקמפיין שאנו משיקים היום, בכיכובו של איל קיציס, מציג בצורה מחוייכת, דרך נקודת המבט של ילדים, אירועים בריאותיים שיכולים לקרות לכולנו, בהם טוב שיהיה לנו ביטוח בריאות שאפשר לסמוך עליו. דרך שפת הילדים, הדגשנו את המסר שכלל מהווה רשת ביטחון עבור מבוטחיה, תומכת ומלווה אותם לאורך חייהם, ברגעי האמת, במגוון פתרונות וכיסויים שיענו על צרכיהם". 

x