"הצילו את הלשכה" קובי סוויסה קורא להצביע נגד התקנון החדש

צעירי הלשכה ינסו לטרפד את אישור התקנון החדש שלה; פעיל הלשכה קובי סוויסה קורא לסוכנים הצעירים להגיע לאספה הכללית ביום שני ולהצביע נגד התקנון: "לצערי הרב מספר גורמים החליטו לקחת צעד קדימה בהפיכה המשטרית שמנסים לבצע בלשכה"

 

 

 
לשכת סוכני ביטוח לשכת סוכני ביטוח
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
14/03/2024

ביום שני הקרוב תיערך ישיבת אסיפה כללית של חברי לשכת סוכני הביטוח באולם הכנסים "ישראל יפה" בפארק הירקון. במסגרת האספה תתקיים הצבעה על אישור התקנון החדש של הלשכה, לאחר מספר טיוטות שפורסמו בחודשים האחרונים.

בעקבות ביקורת מצד סוכנים לא מעטים על חלק מסעיפי התקנון החדש, קרא פעיל הלשכה קובי סוויסה, שמנהל קבוצות של סוכנים ברשתות החברתיות, לסוכנים הצעירים להגיע לאספה ולהצביע נגד שינויים מסוימים.

"בתאריך 18.03.2024 תתקיים ישיבת אסיפה כללית של חברי הלשכה באותה אסיפה כללית, יעלה לדיון ואישור נוסח מוצע לתקנון חדש של הלשכה. כל חבר לשכה אשר ישתתף באסיפה כללית זו יהיה בעל זכות הצבעה שווה בעניינים הקשורים לאישור התקנון," פרסם סוויסה: "אנחנו מבקשים מכם להגיע להצביע ולהשפיע, משום שעל הפרק מספר שינויים משמעותיים שיש לעשות הכל על מנת שלא יעברו כגון:

1. ביטול ועדת הצעירים בוועד המנהל.

2. הפיכת תפקידי מפתח כגון אב בית הדין למאוד קשים להיבחר אליהם וזאת באמצעות קריטריונים קשים מאוד כגון רישיון עריכת דין.

3. הפסקת הגבלת כהונת נשיא באופן פרקטי באמצעות חשש ל"שיטת הריץ' רץ'" (אותם נשיאים מתחלפים כל כמה שנים).

4. הגדלה באופן משמעותי של ריכוזיות הלשכה באמצעות הפחתה משמעותית של כמות הנבחרים והגדלת הריכוזיות בה.

5. ביטול ועדת הכספים בלשכה.

6. שינוי תקנון רק ברוב של 75% (היום ברוב רגיל).

אם לא נעשה כלום, ב-18.03.23 האיגוד המקצועי שלנו להערכתי יהיה בסכנת סגירה; לצערי הרב מספר גורמים החליטו לקחת צעד קדימה בהפיכה המשטרית שמנסים לבצע בלשכה, לנסות להעביר מאות שינויים בתקנון הלשכה שמבטל את זכויות צעירי הלשכה, מבטל את הועדה הפיננסית בלשכה, מחזק את השליטה של מעטים על משאבי הלשכה שעומד על עשרות מליוני ₪,מנצלים את האדישות שלנו ומנסים להעביר במחטף מאות שינויים!"

יותר חשוב מהבחירות

סוויסה קרא לצעירים להגיע ולהביא את חבריהם לאספה הכללית: "במידה והתקנון עובר כלשונו הוא חדל מליצג את ערכיי וערכיי הרבה מחבריי במיוחד הדור הצעיר, השינויים הם ההפך הגמור מכל מה שאני רואה שנדרש בלשכת סוכני הביטוח לעתיד ראוי יותר ..

לא לחינם רשם העמותות דורש הצבעה של כלל חברי העמותה בשינויים  אילו ועל כן זה יותר חשוב מכל בחירות ללשכה שהשתתפתם בהן. מבקש מאוד בטלו כל דבר והצילו את הלשכה מהתהום שהשינוי הזה עלול להביא עלינו".

x