קומפלקס מגורים ומשרדים יוקרתי יוקם בירושלים

קבוצת דניה תקים את הקומפלקס עבור רמי לוי נדל"ן בתמורה לכ-465 מיליון שקל

 

 

 
רונן גינזבורג, מנכ״ל דניה סיבוס, צילום: רמי חכםרונן גינזבורג, מנכ״ל דניה סיבוס, צילום: רמי חכם
 

נטלי גרין
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
25/03/2024

קבוצת דניה, קבוצת הבניה והתשתיות הגדולה בישראל, דיווחה היום (ב', 25.03.2024) כי נבחרה להיות הקבלן הראשי להקמת קומפלקס המגורים, המשרדים והמסחר היוקרתי של רמי לוי נדל"ן שייבנה בדרך חברון בירושלים.

הפרויקט עתיד להיבנות בטבורה של העיר, בנקודת המפגש של שכונת תלפיות המתחדשת, שכונת ארנונה המבוקשת וקיבוץ רמת רחל. מיקום הפרויקט אידיאלי ויאפשר נגישות מהירה לכל מוקדי הענין, הבילוי והפנאי. בצמוד לפרויקט יעבור הקו הכחול של הרכבת הקלה שיחבר את דיירי הפרויקט למרכז העיר ולשכונות הצפוניות של ירושלים. במסגרת הפרויקט ועל פי ההסכמות בין החברות, דניה תקים שני מגדלי מגורים בני 30 קומות כל אחד (סה"כ 298 יח"ד – 3,4,5 חד', מיני-פנט' ופנט') ומגדל משרדים בן 20 קומות. בפרויקט יוקם חניון תת-קרקעי בן 7 קומות, ובנוסף,  קומות מסחר, גני ילדים, מעון יום, בית כנסת , גינה רחבה וירוקה ועוד. הפרויקט כולו יהיה בשטח כולל של כ- 85,000  מ"ר. התמורה שצפויה לקבל דניה בגין הקמת הפרויקט תעמוד על סכום כולל של כ- 465 מיליון ₪ בתוספת מע"מ, צמוד למדד תשומות הבניה למגורים לפי מנגנון שנקבע בין הצדדים, ותשולם לדניה בהתאם לקצב התקדמות העבודות בפרויקט, שצפויות להימשך כ- 47 חודשים.

רונן גינזבורג, מנכ"ל קבוצת דניה: "הפרויקט מצטרף לשורה ארוכה של פרויקטי איכות שמקימה קבוצת דניה ברחבי הארץ ובירושלים בפרט. הפרויקט יעניק לדייריו איכות מגורים בסטנדרט בינלאומי גבוה, באחת השכונות התוססות בבירה. אנו מודים לרמי לוי נדל"ן על הבעת האמון בדניה ואנחנו בטוחים שכמו שאר הפרויקטים של דניה, גם הפרויקט הזה יבוצע על ידינו באופן המיטבי ביותר". 

רמי לוי, היזם והבעלים: "רמי לוי נדל"ן מתמחה בייזום, בהקמה ובאחזקות נדל"ן. החברה חרטה על דגלה ליזום, לבצע ולהקים פרויקטים מעוררי השראה, המציבים רף חדש של יוקרה, סטנדרט ואיכות. קומפלקס המגורים המדובר, הכולל 298 יח"ד תוכנן בעיצוב אדריכלי קפדני במטרה להעניק לדיירים חווית מגורים אופטימלית בעיר הכי מיוחדת בעולם. החוויה כוללת מרחב מגורים ומחיה מקסימלי בדירות, מרפסות שמש הצופות לנופי ירושלים, מפרט מושקע ואיכותי משולב בעיצוב מוקפד ללא פשרות. כל אלה הופכים את הפרויקט לסמן של איכות המציב רף תכנוני ועיצוב חדש בעיר ירושלים. אנו שמחים על הבחירה בקבוצת דניה – המומחית בתחומה ומאמינים שבזכות שיתוף הפעולה, נגיע לאיכויות ולרמות הביצוע מהגבוהות בישראל".

פרויקט "שער דרום" ירושלים. "יעניק לדייריו איכות מגורים ועסקים בסטנדרט בינלאומי גבוה, באחת השכונות התוססות בבירה". קרדיט הדמיה: VIEW POINT; תכנון: אמציה אהרונסון אדריכלים

x