אודי וינטראוב מונה ליו"ר הדירקטוריון באקסל סולושנס גרופ

וינטראוב כיהן בשנים האחרונות בתפקידי מפתח ביניהם כמנכ"ל מלם תים. מניית אקסל מזנקת ב-9.79%+

 

 

 
אודי וינטראוב, צילום: ענבל מרמריאודי וינטראוב, צילום: ענבל מרמרי
 

נטלי גרין
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
27/03/2024

לדברי אודי וינטראוב: ״אני שמח וגאה על הצטרפותי לאקסל. אני מאמין באסטרטגיית הצמיחה של אקסל בעולמות התקשורת, הטלקום, הסייבר וה-AI וביכולותיה לצמוח ולהתרחב משמעותית בשנים הקרובות, הן אורגנית והן באמצעות מיזוגים ורכישות.

אני בטוח שאוכל לתרום להנהלה ולדירקטוריון לממש את אסטרטגיית הצמיחה והיעדים שהציבו קדימה כפי שעשיתי בעבר בחברות בהם כיהנתי בתפקידי מפתח,  בין השאר כמנכ"ל וואן ומלם תים."
 
לדברי רונן שור מנכ"ל אקסל סולושנס גרופ מסר: "אני מברך את וינטראוב עם הצטרפותו לדירקטוריון החברה.

אני בטוח כי היכרותו העמוקה עם שוק ה-IT  הישראלי והבינלאומי, וניסיונו הטכנולוגי והעסקי הרב, יתרמו להמשך צמיחתה של החברה וביסוס מעמדה כאחת מחברות הסייבר מהמובילות בישראל.

בנוסף אני רוצה להודות למר יאיר פודים על חמש שנים מוצלחות מאוד כיו״ר פעיל של אקסל ותרומתו הרבה לצמיחה ולהתקדמות העיסקית."
 
חברת אקסל סולושנס גרופ בע"מ מחזקת את דירקטוריון החברה ומעדכנת כי, אודי וינטראוב ימונה ליו"ר דירקטוריון החברה החל מתאריך 1.4.2024, בתפקידו זה יחליף וינטראוב את מר יאיר פודים.

ויינטראוב כיהן בשורה של תפקידים בכירים בחברות ציבוריות בתחום הטכנולוגיות במשך למעלה מ-20 שנה, בין התפקידים האחרונים שמילא ניתן לציין את נשיא פיתוח עסקי בחברת וואן טכנולוגיות, מנכ"ל משותף במלם תים, יו"ר קומקס ועוד.
x