הפתעה: אורון בלוטמן מונה למנכ"ל קרנות הנאמנות של אנליסט - יחליף את מנכ"ל הקרנות הוותיק ביותר בישראל

יחליף את אלון אגושביץ, שימשיך בתפקידו כמנכ"ל חברת ניהול התיקים; בלוטמן, כיום מנהל בכיר בבית ההשקעות פסגות, צפוי להיכנס לתפקיד בתחילת מאי; אנליסט קרנות נאמנות מנהלת למעלה מ- 14 מיליארד ₪ נכסים

 

 

 
אורון בלוטמן, צילום: מושיק בריןאורון בלוטמן, צילום: מושיק ברין
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
28/03/2024

בית ההשקעות אנליסט דיווח הערב חמישי כי דירקטוריון החברה החליט למנות את אורון בלוטמן (38) למנכ"ל חברת קרנות הנאמנות. לפי הודעת החברה המינוי צפוי להיכנס לתוקף ב- 1 במאי. חברת הקרנות של אנליסט מנהלת כיום למעלה מ- 14 מיליארד ₪ בכ- 50 קרנות נאמנות והינה השחקן התשיעי בגודלו בתעשייה. אורון בלוטמן מחליף את מנכ"ל הקרנות הוותיק ביותר בישראל אלון אגושביץ שניהל את קרנות אנליסט כ 26 שנים ברציפות! לינק לראיון עמו במגזין פאנדר בשנת 2016 תמצאו בתחתית הכתבה.

בלוטמן, בעל ניסיון של 15 שנים בשוק ההון המקומי, כיהן בתפקידו האחרון כסמנכ"ל פיתוח עסקי בפסגות קרנות נאמנות וכדירקטור בפסגות ניירות ערך. במהלך שנים אלה הוביל תכניות אסטרטגיות משמעותיות והיה אחראי על פיתוח וניהול תמהיל המוצרים האקטיבי והפסיבי של החברה. בארבע השנים האחרונות צמח נתח שוק נכסי הקרנות המחקות של פסגות משיעור 7.5% לשיעור של כ- 20%. 

איציק שנידובסקי מנכ"ל אנליסט אמר: "לאורון בלוטמן ניסיון רב בתחום קרנות הנאמנות ושליטה רחבה בנושאי השקעות, אסטרטגיה, תכנון עסקי ושיווק. צירופו לאנליסט מהווה חיזוק משמעותי לזרוע החיסכון הפיננסי של החברה, ואנו בטוחים כי מהלך זה יביא לביסוס אנליסט כגוף חדשני, צומח ומוביל בענף הקרנות המעניק ערך רב לציבור המשקיעים בישראל". עוד מסר שנידובסקי כי "אלון אגושביץ ימשיך לנהל את חברת ניהול התיקים ולפעול לחיזוק סגמנט זה של בית ההשקעות".


אלון אגושביץ, צילום: שחר פליישמן FUNDER


x