ביו ויו השלימה את אבני הדרך המשמעותיות בשיתוף הפעולה עם סן מד וצפויה לקבל 850 אלף דולר

בנוסף קיבלה החברה הזמנת מסגרת מסן מד לאספקת 50 רישיונות תוכנה במהלך שנת 2024. מניית החברה עולה ב-2.03%+

 

 

 
Photo Ai Stnazkul Dreamstime.comPhoto Ai Stnazkul Dreamstime.com
 

נטלי גרין
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
02/04/2024

ביו ויו בע"מ, חברה שפיתחה מערכות לזיהוי תאים סרטנים הנסחרת בבורסת תל אביב מדווחת היום על כך שהשלימה את כל  אבני הדרך על פי הסכם שיתוף הפעולה עם חברת SanMed, ועל כן צפויה החברה לקבל תמורה על סך 850 אלף דולר. התשלום מגיע במסגרת שיתוף הפעולה של החברה עם סן מד הסינית במסגרתו קיבלה החברה עד כה סך של 900 אלף דולרים, וכעת צפויה התמורה הכוללת להסתכם ב-1.75 מיליון דולר ארה"ב.

במסגרת ההסכם חברת SanMed קיבלה אישור הרגולטור הסיני (NMPA) להפיץ ולמכור את רישיונות התוכנה של חברת ביו ויו. אישור זה צפוי להרחיב את מגוון מוצרי החברה הנמכרים בסין.  בנוסף להשלמת אבני הדרך, קיבלה החברה הזמנת מסגרת על סך של 750 אלף דולר מחברת סן מד לאספקת 50 רישיונות תוכנה במהלך שנת 2024.

מנכ"ל ביו ויו, דניאל קליין מסר בהמשך לדיווח: "אנו שמחים לבשר כי חברת Sanmed הודיעה לנו בדבר בכוונתה להעביר לחברת ביו ויו את הסך של 850,000 דולר הנותרים על פי ההסכם האמור. ההסכם צפוי לפתוח צוהר להרחבת הפעילות של החברה בסין ולחזק את מעמדנו כחברה מובילה בתחום הרפואי בעולם." 

טכנולוגיית החברה מאפשרת, באמצעות בינה מלאכותית (AI) לסייע, בין היתר, בגילוי מוקדם של סרטן בגוף החולה וזאת על בסיס בדיקת דם פשוטה. מערכות החברה נמכרות ברחבי העולם מזה מספר שנים ובעלות מגוון אישורים רגולטוריים כגון: NMPA (סין), CE (אירופה), FDA (ארה"ב), KFDA (קוריאה) ואמ"ר (ישראל). לאחרונה דיווחה החברה על תוכנית בייבאק לרכישה חוזרת של מניות החברה בהיקף של 700 אלף שקלים.

x