אושרה להפקדה התב"ע בפרויקט פינוי בינוי של חברת אב-גד

הוועדה המחוזית לתכנון ולבניה מחוז מרכז, אישרה לאב-גד להפקיד את התב"ע בפרויקט שצפוי להניב הכנסות בהיקף 857 מיליון שקל; הפרויקט במסגרתו צפויה לקום שכונה חדשה בלב השרון, מקודם בשיתוף עם הרשות להתחדשות עירונית

 

 

 
ראם רצון, מנכ״ל אב-גד, צילום: יח״צראם רצון, מנכ״ל אב-גד, צילום: יח״צ
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
02/04/2024

אב-גד החזקות, העוסקת בייזום ובניה למגורים בשוק ההתחדשות העירונית, מעדכנת כי הועדה המחוזית לתכנון ובניה מחוז מרכז אישרה להפקיד את התב"ע בפרויקט פינוי-בינוי לבניית שכונה חדשה בלב השרון  שכונת אלי כהן, בתל-מונד.

במסגרת הפרויקט, ייהרסו 5 מבני רכבת בני 3 קומות ובהם 102 יח"ד ובמקומם יוקמו 10 מבני מגורים חדשים אשר על פי התב"ע החדשה, צפויים לכלול 8-10 קומות (כולל קומת כניסה וגג) בתוספת שטחי מסחר.  ובסה"כ 370 יח"ד (מתוכן 102 יח"ד שייכות לבעלי הזכויות בפרויקט ויתרת 268 יח"ד לשיווק על ידי חברת הפרויקט).

היקף ההכנסות הצפוי מהפרויקט הינו כ-857 מיליון שקל (לא כולל מע"מ) והיקף ההוצאות הצפויות של החברה הינו כ-637 מיליון שקל (לא כולל מע"מ).

עו"ד ראם רצון מנכ"ל החברה: "אנו מודים לרשות ההתחדשות העירונית ותושבי השכונה על שיתוף הפעולה הפורה, שהוביל כעת לאישור הפקדת התב"ע . כחברה המתמקדת בתחום ההתחדשות העירונית ומתוך ראייה כי פרויקטי ההתחדשות בישראל, ימשיכו להוות את הפתרון האולטימטיבי לבעיות הדיור והתחדשות פני הערים במדינה, אנו  שמחים על הזכות שניתנה לנו להיות מעורבים בבניית שכונה חדשה בלב השרון בתל מונד. אנו בטוחים כי הפרויקט ישפר את איכות החיים של תושבי המקום, חזות השכונה כמו גם יתרום להמשך פיתוחה האיכותי של  תל מונד בטווח הארוך."

x