גילת מודיעה על הרחבת חוזה מצבא ארה"ב

להמשך תמיכה בתוכנית לאספקת קישוריות לוויינית בכל זמן ובכל מקום

 

 

 
גילת אנטנה, קרדיט: חברת גילתגילת אנטנה, קרדיט: חברת גילת
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
03/04/2024

חברת גילת רשתות לוויין (נאסד"ק ובורסת ת"א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לוויינית, פתרונות ושירותים לרשת לוויינית, הודיעה היום כי החברה הבת שלה, DataPath, זכתה בחוזה בהיקף של 12 מיליון דולר מצבא ארה"ב להמשך תמיכה בתוכנית לאספקת קישוריות לוויינית בכל זמן ובכל מקום.

החוזה הינו עבור מוצרי ה-Solid State Amplifier (SSPA) של Wavestream. ה-SSPAs של Wavestream מותאמים לתנאי השטח הקשים ביותר, ומאפשרים לטרמינלי הלוויין הניידים (STTs) בהם נעשה שימוש בתוכנית זו, לספק פתרון Communications-on-the-Pause”" במגוון תנאים ומצבי אקלים ברחבי העולם. הזמנה זו מעידה על יכולתה של גילת למנף את יכולותיה של שתי החברות הבנות שלה בארה"ב, Gilat Wavestream ו-DataPath.

"עם למעלה מעשור וחצי של ניסיון מוכח בשטח, ה-50W Ka SSPA של Wavestream ממשיך לספק את הצורך של צבא ארה"ב בתקשורת לוויינית עצמאית התומכת בלוחמים שלנו בסביבות קשות ועוינות ברחבי העולם", אמר בוב הופמן מנכ"ל Wavestream. "במהלך השנים פרשנו אלפי ממירי אותות (BUCs) לצבא ואנו גאים מאוד בכך שסיפקנו טכנולוגיה מוכחת המותאמת לתקשורת במשימות קריטיות. אנו מאוד מתרגשים להמשיך ולספק את הפיתרון הזה לצבא ושמחים שכעת אנו יכולים לבצע זאת באמצעות הצוות של DataPath."

"DataPath שבעת רצון מההזדמנות לעבוד עם Wavestream על מנת לספק את המוצרים עבור צבא ארה"ב", אמר דויד מקדונלד, נשיא DataPath. "הזכייה בהזמנה זו מעידה על מחויבותה של DataPath לסטנדרטים הגבוהים ביותר, ומעידה על יכולותיה המגוונות, וביסוס מעמדן של DataPath ו- Wavestream כשותפות נאמנות לשוק הביטחוני בארה"ב."
 
x