אקסל סולושנס קיבלה ממשרד התקשורת אישור לייבוא, הפצה ומכירה של נתבים בטכנולוגיה AI

היקף ההזמנות הפתוחות עבור הנתבים והמוצרים המשלימים במסגרת ההסכמים נכון למועד הדיווח הוא כ- 7 מיליון דולר

 

 

 
רונן שור, מנכ״ל אקסל סולושנס, צילום: יח״צרונן שור, מנכ״ל אקסל סולושנס, צילום: יח״צ
 

נטלי גרין
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
03/04/2024

חברת אקסל סולושנס גרופ בע"מ שמחה לעדכן כי בתאריך ה-1 באפריל 2024, חברת הבת בבעלות מלאה של החברה, אקסל סולושנס, קיבלה ממשרד התקשורת אישור לצורך ייבוא, הפצה ומכירה של נתבים, בהם מבוצע שימוש בטכנולוגיה Wifi 7,  למפעילי התקשורת הגדולים בישראל לאספקת מוצרי סיבים מדור חדש, כחלק מדרישות האישור יוצגו על גבי הנתבים פרטים נדרשים בהתאם לתקנות.

בד בבד עם מכירת נתבים אלו, בכוונת החברה לספק מוצרים משלימים תואמים עם טכנולוגיה זו. הדור החדש של הנתבים תומך בקצבי 10 ג׳יגה ובתקשורת מבוססת AI אשר מאובטחת על ידי מנוע סייבר מתקדם.

בכוונת החברה להשיק נתבים אלו בשנה הקרובה. היקף ההזמנות הפתוחות עבור הנתבים והמוצרים המשלימים במסגרת ההסכמים נכון למועד הדיווח הינו כ- 7 מיליון דולר. נכון למועד זה, החברה צופה כי הלקוחות יבצעו מאקסל הזמנות מהותיות של הנתבים והמוצרים המשלימים בשנים הקרובות.

לדברי רונן שור, מנכ"ל אקסל: "אקסל גאה להיות החלוצה שתשיק בארץ את הדור החדש של ציוד התקשורת הביתי המתקדם בעולם בשיתוף פעולה עם ברודקום. הדור החדש של הנתבים תומך בקצבים מהירים מאוד ובתקשורת מבוססת AI שמאובטחת על ידי מנוע סייבר מתקדם".
 
x