תמרה מיכל מונתה לסמנכ"לית הכספים של Pomvom

תמרה בעלת מעל ל-20 שנות ניסיון ניהולי-פיננסי בחברות טכנולוגיה בוול סטריט

 

 

 
Image by Gerd Altmann from PixabayImage by Gerd Altmann from Pixabay
 

נטלי גרין
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
03/04/2024

Pomvom Ltd. (TASE:PMVM) (״Pomvom״ או ״החברה״), חברת טכנולוגיה הפועלת בתחום התיעוד החוויתי בפארקי שעשועים, פארקי מים ואטרקציות ברחבי העולם, ונמצאת בתהליך למיזוג ל- SPAC Israel Acquisitions Corp. (NASDAQ: ISRL, ISRLU, ISRLW), הודיעה על מינויה של תמרה מיכל לתפקיד סמנכ"לית הכספים של החברה, שתיכנס לתפקידה החל מ- 15.5.2024. תמרה תהיה אחראית על הובלת האסטרטגיה הפיננסית של החברה ויישומה, לרבות ניהול המערך הפיננסי וקשרי המשקיעים של החברה.
 
תמרה בעלת ניסיון ניהולי ומקצועי של למעלה מ- 20 שנה בעולמות הכספים והניהול הבכיר. במהלך למעלה מעשור בעמק הסיליקון צברה תמרה ניסיון רב בהובלת תהליכים אסטרטגיים, כולל תהליכי IPO ומיזוגים ורכישות, חשבונאות ודיווח, ניהול סיכונים ורגולציה בחברות טכנולוגיה וצמיחה גלובאליות, פרטיות וציבוריות בוול סטריט.
 
בשלוש השנים האחרונות כיהנה תמרה בתפקיד VP Finance and Corporate Accounting ב-Verbit . לפני כן כיהנה כחשבת בגוגל העולמית, לאחר שזו רכשה בשנת 2020 את חלוצת השעונים החכמים Fitbit, בה כיהנה במשך כחמש שנים בתפקידי ניהול כספים בכירים, כולל מעורבות בתהליך ה- IPO של החברה ב-NYSE  בשנת 2015 בשווי של כ- 750 מיליון דולר.

תמרה בוגרת המסלול האקדמי של המכללה למנהל בלימודי מנהל עסקים וראיית חשבון.
 
יהודה מינקוביץ', מנכ"ל Pomvom, מסר: "ברצוני לברך את תמרה, בשם הדירקטוריון והנהלת החברה, על הצטרפותה כסמנכ"לית הכספים של החברה. תמרה מביאה עימה ניסיון פיננסי, עסקי וניהולי מכובד בחברות טכנולוגיה ישראליות וגלובאליות בצמיחה מואצת. אני סבור שניסיונה הרחב עם האתגרים המאפיינים חברות אלה, בדגש על תהליכי הנפקה, מיזוגים ורכישות, גיוסי הון וחוב והתרחבות בשווקים גלובאליים, יתרמו רבות ל- Pomvom במימוש האסטרטגיה שלה בנקודת הזמן הנוכחית ובהמשך הדרך, כולל בתהליך המיזוג לספאק בנאסד"ק בו אנו מצויים. כמו כן, כחלק מהתהליך לחיזוק השיוויון המגדרי אני שמח לציין שמחצית מהנהלת החברה כיום הינן נשים".
 
תמרה מיכל, סמנכ"לית הכספים הנכנסת, מסרה: "אני שמחה ונרגשת להצטרף להנהלת Pomvom. שימור זיכרונות וחוויות של מיליוני לקוחות ברחבי העולם זה תחום מרתק שעובר שינוי ובעל פוטנציאל צמיחה משמעותי שימומש במהלך השנים הקרובות. אני מצפה לעבודה המשותפת ונרגשת לקדם ולעזור להגשים את חזון החברה להפוך לשחקנית מובילה, ייחודית וחדשנית בתעשיית התיעוד החוויתי בפארקי שעשועים ואטרקציות, תוך שיתוף פעולה פורה עם דירקטוריון החברה, ההנהלה וכל צוות העובדים".

x