יו"ר ההסתדרות לראש הממשלה: "צריך להכריז על בחירות...גם את גיוס החרדים צריך לסכם"

יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד פתח את ועידת שוק ההון באילת בקריאה לראש הממשלה להכריז על בחירות: "אתמול ראיתי מה הולך לקרות בירושלים ולא יכולתי לשבת בבית"

 

 
יו״ר ההסתדרות, ארנון בר דוד בוועידת שוק ההון / צילום: מורג ביטןיו״ר ההסתדרות, ארנון בר דוד בוועידת שוק ההון / צילום: מורג ביטן
 

דניאל דותן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
05/04/2024

יו״ר ההסתדרות הכללית החדשה, ארנון בר דוד קרא לראש הממשלה להכריז על בחירות. "לא עכשיו, בעוד שנה אבל בוא תכריז על בחירות", כך אמר בר דוד לקול תשואות בכירי שוק ההון בוועידת שוק ההון השבוע (שני) באילת, "אתמול ראיתי מה הולך לקרות בירושלים ולא יכולתי לשבת בבית, עליתי לירושלים".

עוד ציין בר דוד: "גם את גיוס החרדים צריך לסכם. תפקיד המנהיג הוא לקבל החלטות. מה יקרה אם על רקע המלחמה, סוף סוף נפתור את משבר הגיוס- הממשלה תיפול? שתיפול. המדינה לפני הכל, לפני הכיסא ולפני הלשכה. שאלו אותי אם אני היית מתפטר- אני הייתי מתפטר 30 פעם אם מה שקרה ב-7 באוקטובר היה קורה במשמרת שלי".

ועידת שוק ההון לחיסכון ארוך מתקיימת זו השנה הרביעית ברציפות ומיועדת לדירקטורים, נושאי משרה בכירים ובעלי תפקידים בבתי השקעות, חברות ביטוח, קופות גמל ענפיות ופעילים בשוק ההון ובשוק החיסכון ארוך הטווח. הוועידה עוסקת בתכנים מקצועיים רלוונטיים לתחום הרגולציה וההשקעות.

בוועידה השנה משתפים בכירים רבים, ביניהם: ארנון בר דוד- יו"ר ההסתדרות הכללית החדשה, מתניהו אנגלמן- מבקר המדינה, יוסי לוי- מייסד ומנכ"ל משותף בית ההשקעות מור, גילעד אלטשולר- מייסד ומנכ״ל בית ההשקעות אלטשולר שחם, אבנר סטפק מבעלי השליטה בבית ההשקעות מיטב, דייב לובצקי- מנכ"ל בית ההשקעות אי.בי.אי, מודי שפריר- אסטרטג השווקים של בנק הפועלים, אביבית מנה קליל- מנכ״לית בית ההשקעות אופנהיימר, פרופ׳ ירון זליכה, חנה הולנדר, עו"ד משה ארנסט- משנה למנכ"ל ומנהל חטיבת חיסכון ארוך טווח בכלל ביטוח ופיננסים, ענת כנפו תבור -מנכ"לית אלטשולר שחם גמל ופנסיה, חגי אורן- מנכ״ל מיטב פנסיה וגמל ורבים נוספים.

ועידת שוק ההון לחיסכון ארוך טווח מתקיימת בשיתוף איגוד קופות הגמל הענפיות ובארגונם של: עו"ד ארז קניסטר ותמיר פלג, כאשר על התוכן המקצועי של הוועידה אמון משרד עורכי הדין גלעד בכר ושות'.

x