יוסי בן צבי: "גדעו את שורשי העבודה של סוכני הביטוח, הגיע הזמן להצמיח חדשים"

כך פתח יוסי בן צבי, מנכ"ל קבוצת ד.נ.ר את הכנס השנתי לסוכנים המצטיינים אשר מתקיים ברציפות מזה כ-26 שנים. הכנס התקיים השנה תחת הכותרת 'חתירה למצוינות' ואליו התכנסו למעלה מ-200 משתתפים

 

 

 
יוסי בן צבייוסי בן צבי
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
04/04/2024

כנס ד.נ.ר ה-26 אשר מתקיים מידי שנה באילת ובו מוקירים את סוכני ד.נ.ר המצטיינים בענפי ביטוח חיים, פנסיה ופיננסים התקיים בשבוע שעבר באילת בתאריכים 26-28 במרץ במלון מג'יק פאלאס. בכנס לקחו חלק למעלה מ-200 משתתפים כאשר והשתתפו בו סוכני ד.נ.ר המצטיינים, חברות ביטוח, בתי השקעות, מנטורים ואנשי אקדמיה.

בפתח הכנס, מנכ"ל קבוצת ד.נ.ר, יוסי בן צבי, התייחס לאבולוציה שאותה עובר ענף הביטוח עם ניתוח ותיאור השינוי אשר חל בתפקידי הסוכן במהלך השנים עד לרמתנו כיום ולאחר מכן הסביר את משנתו לתהליכי הצמיחה אשר נדרשים מהסוכנים בימים אלו להתמודדות עם אתגרי ההווה והעתיד מרמת המאקרו ועד לרמת המיקרו של משרד סוכן הביטוח.

רועי פורמן, משנה למנכ"ל והאחראי על תחום המכירות פיתוח עסקי בקבוצה חשף כלים דיגיטליים חדשים אשר פותחו בתקופה האחרונה למען סוכני ד.נ.ר ואמורים להוות בסיס לעבודה היומית של סוכני ד.נ.ר. בהמשך התחבר פורמן לדבריו של בן צבי בתיאורו את השינוי שחל במסע הלקוח בענף.

בכנס לקחו חלק מהמנטורים של קבוצת ד.נ.ר וביניהם עו"ד עדי בן אברהם אשר העביר הרצאה על הרגולציה העדכנית בעבודת סוכני הביטוח, עו"ד ירון שמיר אשר הרחיב על מרכז הפרישה החדש שהוקם לאחרונה על ידי קבוצת ד.נ.ר ואבי ליאון מנכ"ל ויביט שירותי תוכנה אשר העביר סדנת שיווק דיגיטלית לסוכנים.

ירון שמאי, משנה למנכ"ל מגדל, היה הראשון לפתוח את הכנס ביומו הראשון כנציג היצרנים ובדבריו התייחס לעבודת הסוכנים בימינו ולפתרונות של מגדל חברה לביטוח, לאחר מכן נערך פאנל אקטואליה פיננסית בהנחייתה של השדרנית והפרשנית מירי נבו ובהשתתפותם של אריה מליניאק, מנטור בכיר למנהלים, ד"ר אלכס קומן, ראש התוכנית למצוינות תפעולית באוניברסיטת תל אביב, יובל באר אבן מנהל השקעות עמיתים במגדל וטליה לויברג מנהלת חדר מסחר עמיתים.

אלון מעברי, סמנכ"ל סוכנים בפספורטכארד דיבר על ההזדמנות העסקית בתחום ביטוחי נסיעות לחו"ל ואיל אליה סמנכ"ל אגף הפיננסים בהכשרה חברה לביטוח הציג לסוכנים את 'בסט ONLINE'.

היום השני התחיל עם הרצאה של אור חרוש, משנה למנכ"ל ומנהל תחום חיסכון ארוך טווח וביטוח חיים בהפניקס חברה לביטוח על התמורות והמגמות בשוק החיסכון ארוך טווח, לאחר מכן עלו לבמה מטעם הפניקס מתן שטרית, הכלכלן הראשי של הפניקס אשר דיבר על פתרונות השקעה לכסף פנוי ודודי בגס, מנהל קשרי סוכנים במחלקת ניהול תיקים בהפניקס חברה לביטוח.

מומחה הבריאות, עו"ד שמיר קמינסקי עסק בהתאמת מוצרי הבריאות הפרטיים החדשים למערכת הבריאות. בהמשך עלו משה ארנסט, משנה למנכ"ל ומנהל חטיבת חיסכון ארוך טווח ושלומי תמן, משנה למנכ"ל ומנהל מערך הסוכנים, שניהם בכלל חברה לביטוח.

עופר צבי, מנהלת יחידת מכירות מחוז דן בהראל חברה לביטוח דיבר על כלי העבודה הדיגיטליים של הראל חברה לביטוח וטל רובינשטיין, מנהל מכירות מחוז סוכנויות במנורה חברה לביטוח דיבר על הסתכלות מזווית אחרת בשיווק ביטוח, פנסיה ופיננסים.

את החלק המקצועי של היום חתם קובי יתח, רואה חשבון ומשפטן עם הרצאה מקצועית על תחום המיסוי הפנסיוני ועדכוני התקרות לשנת 2024.

בנוסף השתתפו בכנס במסגרת הרצאות העצמה והעשרה: דובר צה"ל לשעבר תא"ל רונן מנליס אשר דיבר על התפתחות הזירה התקשורתית החל מהשבעה באוקטובר, ניב פארן, נווט קרב בחיל האוויר, סגן מפקד טייסת לשעבר אשר עסק במפתחות למצוינות אישית וארגונית, ד"ר יניב שנהב אשר עסק בסיפורם של ארגונים מצליחים והאנשים שעומדים בראשם לצד מתן כלים פרקטיים ליישום בעבודת הסוכנים וד"ר יניב לויתן, מומחה ללוחמת מידע וסייבר אשר עסק בהתפתחות ה AI.

במהלך ימי הכנס התקיים טקס הוקרה לסוכנים המצטיינים של ד.נ.ר ולאחריו עלה להופיע הבדרן אורי ברוייר

הכנס נחתם בסוף שבוע ייעודי לסוכני ד.נ.ר אשר עמדו ביעדי מכירות שהוגדרו לתקופת מבצע במהלך שנת 2024.

x