קבוצת סלדן רוכשת 33% מרשת חנויות הנוחות "סבן אקספרס" תמורת 40 מיליון ש"ח

לרשת סבן אקספרס כ-125 חנויות נוחות בפריסה ארצית מלאה | קבוצת סלדן בבעלות איש העסקים, אודי סעדה

 

 

 
מימין לשמאל: אסף קמרי, טוני זיו ואודי סעדה, צילום: גיא סאסימימין לשמאל: אסף קמרי, טוני זיו ואודי סעדה, צילום: גיא סאסי
 

עידו אסיאג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
07/04/2024

סבן אקספרס מוחזקת ע"י קבוצת קמרי בבעלות אסף קמרי וטוני זיו, לרשת סבן אקספרס כ-125 חנויות נוחות בפריסה ארצית מלאה.

בכוונת הצדדים לפתח את הרשת ולפתוח 75 סניפים חדשים במהלך השנה הקרובה ולהגיע ליעד של כ- 200 סניפים עד סוף השנה ועוד 100 סניפים עד סוף 2025.

כחלק מאסטרטגיית קבוצת סלדן, בכוונתה לרכוש ולפתח מרכזים מסחריים שכונתיים ולשלב בהם את מגוון החברות הקמעונאיות שמחזיקה קבוצת קמרי תוך יצירת סינרגיה בין חנויות רשת "סבן אקספרס" ויתר המותגים שמייצגת הקבוצה.

אודי סעדה, מנכ"ל ובעלים של קבוצת סלדן מסר: " ההשקעה ברשת חנויות הנוחות סבן אקספרס מהווה אבן דרך משמעותית עבור קבוצת סלדן. זוהי פעם ראשונה שקבוצת סלדן נכנסת לעסקי הקמעונאות בנפח כה משמעותי. הרכישה החדשה מחזקת את מגוון מקורות ההון של הקבוצה ובעלת פוטנציאל התרחבות. אני שמח על שיתוף הפעולה עם קבוצת קמרי ומאמין שהיתרונות היחסיים של שתי הקבוצות יחד מייצרים צוות מנצח".

אסף קמרי, מבעלי קבוצת קמרי
מסר: "קבוצת קמרי הקימה את רשת חנויות הנוחות "סבן אקספרס" ובשנים לא רבות הגיעה ל- 125 סניפים בפריסה ארצית מלאה מקריית שמונה ועד אילת. אנו מברכים את קבוצת סלדן בבעלות איש העסקים אודי סעדה, שמצטרפת אלינו היום ומאמינים שהיתרונות של סלדן יוכלו להיטמע בעסקי הרשת"

קבוצת סלדן מודיעה הבוקר, על רכישת 33% מרשת חנויות הנוחות סבן אקספרס מידי קבוצת קמרי. עסקה המשקפת שווי חברה של כ – 40 מיליון ₪  ולאחריה תהפוך קבוצת סלדן לשותפה פעילה ברשת. במסגרת השותפות מתוכנן לפתח את הרשת ולפתוח במהלך השנה הקרובה 75 סניפים נוספים במיקומים אסטרטגיים. היתרונות הבולטים של הרשת ביחס למתחרים בקטגוריה הם הניסיון הרב שנצבר לבעלים בהבנת שוק חנויות הנוחות, גמישות בהכנסת מוצרים חדשים ויכולת איתור מיקומים אסטרטגיים לחנויות עתידיות.  לאחרונה פתחה רשת סבן אקספרס סניף חדש במרכז המסחרי ברמת אפעל, כחלק מאסטרטגית הצמיחה באזורי ביקוש. המודל העסקי של הרשת מתבסס על מתן זכיינות בתחום המזון והקמעונאות, לרבות ליווי צמוד ויעוץ לבעלי הזיכיון. קבוצת סלדן מחזיקה בשטחי מסחר רבים ובכוונתה להכניס אליהם את רשת סבן אקספרס.

חנות סבן אקספרס, צילום: אריאל שנדלמן


x