קבוצת רב בריח מינתה את יגאל מורן מנכ"ל חברת הבת נוריאלי למשנה למנכ"ל

וסמנכ"ל התפעול של כלל פעילויות הקבוצה

 

 

 
יגאל מורן, צילום: אייל טואגיגאל מורן, צילום: אייל טואג
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
07/04/2024

קבוצת רב בריח קבוצת הדלתות ומוצרי הנעילה המובילה בישראל מינתה את יגאל מורן, למשנה למנכ"ל וסמנכ"ל התפעול (coo) של הקבוצה. מורן מכהן החל משנת 2020 כמנכ"ל חברת הבת נוריאלי באריאל, וניהל את פעילויות מיגון וגלאס של רב בריח. 

עד שנת 2016 כיהן כמנכ"ל קבוצת "חמת" יצרנית ברזים ומקלחונים וניהל את חברת האחזקות של חמת, חברה ציבורית ("מרחב"), יחד עם מפעלי התעשייה האחרים בקבוצה ("חרסה", "ליפסקי" ו"צ. מנקין הפצה"). בין השנים 2016-2018 כיהן מורן כמנכ"ל רב בריח ולאחר מכן כמנכ"ל קבוצת חברות הפלדה של אסכור. 

מורן תושב כוכב יאיר (נשוי ואב ל-5) הינו איש תעשייה ותפעול וותיק, לאורך 40 שנות ניסיון הוכיח יכולת לשיפור צמיחה ורווחיות במגוון התפקידים בהם פעל בחברות התעשייה השונות.

במסגרת המינוי החדש, יהיה מורן אחראי על מיצוי הפוטנציאל התפעולי שנבנה בחברה ולרצפת הייצור, שיפור הפריון והיעילות התפעולית במגמה להצמיח משמעותית את הרווחיות התפעולית. תפקידו החדש כולל ניהול אתרי הייצור של הקבוצה (המפעלים באשקלון, אריאל וכרמיאל), אחריות על חטיבת השירות והתקנות, חטיבת שרשרת אספקה ופונקציות מטה שנותנות שירות חוצה קבוצה (איכות, בטיחות, הנדסה ובטחון).

שמואל דונרשטיין מנכ"ל ובעלים קבוצת רב בריח:" אנו מאחלים ליגאל הצלחה רבה בתפקיד החדש. מורן מביא איתו שנים רבות של ניסיון בתעשיות שונות והישגים משמעותיים ביעילות, בשיפור תהליכים, באיכות  ובהשגת רווחיות גבוהה. מינוי החדש מחזק את השורות, להוביל יחד איתי ועם ההנהלה את החברה הנהדרת הזאת על פי החזון והרוח ועל מנת להביא את הקבוצה לצמחיה בבטחה." 
  
x