כלל ביטוח ופיננסים זכתה במקום הראשון עם 4 פרויקטים מובילים בתחום ה- IT

כלל ביטוח ופיננסים זכתה במקום הראשון עם 4 פרויקטים מובילים בתחום ה- IT, בתחרות מצטייני המחשוב לשנת 2023 מטעם "אנשים ומחשבים"

 

 

 
מירי גלבורט, צילום: סיון פרג׳מירי גלבורט, צילום: סיון פרג׳
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
07/04/2024

כלל ביטוח ופיננסים זכתה בתחרות מצטייני המחשוב לשנת 2023, מטעם "אנשים ומחשבים" עם 4 פרויקטים מובילים בתחום ה-IT: 

תמונת מעסיק 360 - תמונת מידע אחודה ואפקטיבית של פעילות המעסיק מול החברה. תשתית ארגונית המרכזת מגוון מידעים אודות המעסיק מכל מערכות החברה: תיק פנסיוני ותיק ביטוחי של כל מוצרי החברה, אשראי, רכש, עמלות ודמי ניהול. 

יישום מערכת CRM מבוססת ענן עבור מוקדי שירות ומכירה – העברת מרבית ממוקדי השירות והמכירה למערכת CRM מבוססת תשתית ענן של חברת אורקל להתמודדות מיטבית עם אתגרי השירות והמכירה של שוק הביטוח העכשווי. 

תביעות דומות - מנגנון סטטיסטי מבוסס AI  לחיזוי סכום הסילוק על ידי השוואה לתביעות דומות בתחום רכב חובה, על פי פרמטרים המשפיעים על גובה סכום התביעה. מוצר זה, מעניק תמונת מצב מלאה על סכומי הסילוק ששולמו בתביעות דומות לתביעה נוכחית, ומאפשר לדייק אותם.  

סילוק תביעות אוטומטי - מנגנון אוטומטי המבצע בקרות על חשבוניות מוסכי ההסדר ומאפשר תשלום אוטומטי של תביעות, בהתאם לעמידה בבקרות שהוגדרו. 

מירי גלבורט, משנה למנכ"ל, מנהלת חטיבת מערכות מידע, ומנכ"לית כלל IT ציינה:

"אני גאה על זכייתנו בארבעה פרויקטים חשובים אלו, ומודה לכל השותפים שלנו על המקצועיות, ההשקעה הרבה ותרומתם להצלחת החברה. פרויקטים אלה, מבטאים את השקעתנו הרבה ביישום ופיתוח של תהליכים חדשניים ופתרונות מתקדמים עבור לקוחותינו, כמו גם בייעול ופישוט תהליכים תפעולים בארגון, המביאים למיצוי הפוטנציאל העסקי של החברה. זהו win-win לכל הצדדים. כלל ביטוח ופיננסים תמשיך לפתח ולהטמיע כלים ומערכות טכנולוגיות מתקדמות, ולהיות חוד החנית בחדשנות פורצת דרך בענף". 

עובדי כלל, צילום: יח״צ IT בטקס קבלת הפרסים

x