נאייקס השלימה רכישת "רוזמן" העוסקת במערכות ניהול תחנות דלק, ציי רכב חשמליים ודלקנים

רכישה זו מאיצה את הרחבת השוק של נאייקס בתחום האנרגיה

 

 

 
יאיר נחמד, צילום: דויד זיסריאיר נחמד, צילום: דויד זיסר
 

עידו אסיאג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
07/04/2024

חברת הפינטק נאייקס (TASE: NYAX), המפעילה פלטפורמת תשלומים וניהול גלובלית המסייעת לקמעונאים להגדיל את עסקיהם, השלימה את רכישת חברת רוזמן, חברה מובילה בתחום ניהול תשלום ובקרה לתחנות דלק, ציי רכב חשמלי ומערכות לטעינת רכבים חשמליים. 

קבוצת רוזמן, מתל אביב, מספקת מגוון פתרונות לבעלי ציי תחנות טעינה של דלק ורכבים חשמליים באמצעות התוכנה החדשנית שלה שמאפשרת ללקוחותיה, בין היתר, לעקוב אחר הכנסות מתחנות הדלק, לצמצם הוצאות ולהגדיל את היעילות התפעולית. הרכישה והטכנולוגיה של רוזמן מחזקות את ההיצע הקיים של נאייקס בתחום האנרגיה, הכולל התקני נקודת מכירה (POS) ותוכנות המשמשות את מפעילי עמדות הטעינה ל-EV ברחבי העולם.

רכישה זו תורמת להתרחבות של נאייקס לשוק האנרגיה על ידי מתן פתרון שלם הנותן מענה לכל צרכי הטעינה והתדלוק של חברות וארגונים, ניהול ענן ויישומי AVI (זיהוי רכב אוטומטי). חלק מהלקוחות של רוזמן כוללים את AssetWorks בארצות הברית ו-Euromat ביוון. לרוזמן מפיצים ברחבי העולם אשר כעת תהיה להם את היכולת להרחיב את ההיצע שלהם עם הפתרונות המתקדמים של נאייקס. 

מחיר הרכישה הוא 21 מיליון שקלים (כ-5.5 מיליון דולר).

רוזמן צפויה להשיק את פתרון התשלום המאובטח בתקן EMV לתחנות הדלק בישראל שפותח על ידה בשיתוף עם נאייקס, הן באמצעות יחידות סליקה חכמות על משאבות הדלק והן באמצעות קופות ניידות שיאפשרו תשלום כרטיסי אשראי בשירות מלא. רוזמן מעסיקה בישראל כ-50 עובדים, אשר יקלטו בחברת נאייקס, כולל צוות פיתוח (תוכנה חומרה קושחה) הרכבות וייצור.

יאיר נחמד, מנכ"ל נאייקס: "הרכישה של רוזמן עולה בקנה אחד עם היעדים האסטרטגיים שלנו במגזרי האנרגיה והניידות, ומסמנת צעד משמעותי במסלול הצמיחה של החברה עבור שוק האנרגיה. שילוב פתרונות התשלום האוטומטיים החדשניים של רוזמן לתעשיית הדלק שמשלימות את ההצעות הקיימות של Nayax Energy, מבטיחים לשפר את היתרון התחרותי והנוכחות שלנו בשוק. רכישה זו צפויה להניע התרחבות ולספק פתרונות תשלומים, ניהול ונאמנות מתקדמים, ולחזק את המחויבות של נאייקס לענות על צרכים של לקוחות בשוק זה".

"השילוב עם נאייקס פותח לרוזמן הזדמנויות משמעותיות לשפר ולהרחיב את היצע המוצרים והפתרונות שלה. מיזוג זה מפגיש בין שתי חברות בעלות חוזקות משלימות, והתמקדות משותפת בחדשנות, מאפשר נוכחות חזקה יותר בשוק האנרגיה. מינוף היכולות המשולבות של שתי החברות ייספק ערך רב ללקוחות על ידי מתן פתרון מלא, תוך תמיכה במטרה שלנו להשיג צמיחה. כמון כן המיזוג יאפשר חדירה לשווקים חדשים באמצעות מערך השיווק הגלובלי של נאייקס ", אמר אלי בר, מנכ"ל רוזמן.

לגרף נאייקס לחצו כאן

112 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 67.78 מיליון בנאייקס
קרנות נאמנות שמחזיקות את נאייקס. לרשימה המלאה
x