שינויים בהנהלת קבוצת מבנה

צחי דוד מונה לסמנכ"ל תכנון, השבחה ופיתוח עסקי, איתי וקנין ימונה לסמנכ"ל כספים

 

 

 
מימין: עוזי לוי, מבנה נדל״ן, צילום: עופר חן; איתי וקנין, סמנכ״ל כספים מבנה, צילום: רמי חכםמימין: עוזי לוי, מבנה נדל״ן, צילום: עופר חן; איתי וקנין, סמנכ״ל כספים מבנה, צילום: רמי חכם
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
07/04/2024

דוד לשעבר סגן הממונה על התקציבים בתחומי הנדל"ן והתשתיות במשרד האוצר.

וקנין כיהן בתפקידו האחרון כמשנה למנכ"ל וסמנכ"ל כספים בקבוצת הנדל"ן 'אביב'.

עוזי לוי מנכ"ל קבוצת מבנה: אנו פועלים לחזק ולבסס במבנה שדרת ניהול איתנה ומחזקים אותה כעת במנהלים מהשורה הראשונה. וקנין ודוד מביאים עימם לא רק ניסיון משמעותי כי אם גם יכולות מוכחות להוביל, לצד ההנהלה הקיימת, את החברה ולייצר עבורנו ועבור משקיעינו ערך רב. צחי דוד מביא עימו ניסיון רב בתחומי התכנון ההשבחה וקידום תב"עות בכל רחבי המדינה ובכל ענפי הנדל"ן, בעל ראיית מאקרו מתפקידיו במשרד האוצר וכן ניסיון בקידום עסקאות, תכנון והשבחה מתפקידו ברשות מקרקעי ישראל. וקנין מביא עמו ניסיון מוכח בניהול כספים בחברת נדלן מובילה ומורכבת , לרבות הובלת תהליכי גיוס הון וחוב, בעל הכרות מצוינת עם גורמי המימון השונים, ובין היתר הוביל את מהלך הקצאת ההון לקבוצת מליסרון והכנסתה כשותפה בחברה. האסטרטגיה העסקית שלנו מתמקדת  בהשבחת מאות הנכסים של החברה והצפת ערך משמעותית מנכסים קיימים, כמו גם ניצול חוסנה הפיננסי של החברה בביצוע עיסקאות חדשות, כל זאת  בדגש על הצורך המשקי במבנים לוגיסטיים, עירוב שימושים והעצמת הבנייה בישראל. אני סמוך ובטוח ששני המינויים הבכירים החדשים יחד עם חברי ההנהלה הקיימים יהוו מכפיל כוח משמעותי במימוש האסטרטגיה והובלת החברה קדימה".

קבוצת מבנה נדלן מחזקת את שדרת הניהול שלה. החברה מודיעה על שני מינויים משמעותיים בשורותיה. 

צחי דוד
, לשעבר סגן הממונה על התקציבים בתחומי הנדל"ן והתשתיות במשרד האוצר, מונה לסמנכ"ל תכנון, השבחה ופיתוח עסקי בחברת מבנה. מבנה, מחברות הנדל"ן הגדולות בישראל אשר בבעלותה מאות נכסי נדלן בכל רחבי המדינה ביניהם קרקעות ומבנים עם פוטנציאל השבחה משמעותי. בתפקידו יהיה דוד אחראי על השבחתם הכלכלית והתכנונית של נכסי החברה, טיפול שוטף בנושאי המקרקעין וכן קידום יוזמות עסקיות לצד צוות ההנהלה המנוסה של החברה.  

דוד הינו בוגר תואר ראשון בכלכלה ותואר שני במנהל עסקים מהאוניברסיטה העברית. לדוד ניסיון של 14 שנה בתפקידים בכירים בשירות הציבורי בתחום הנדל"ן לרבות תפקידו כסגן הממונה על התקציבים בתחומי הנדל"ן והתשתיות במשרד האוצר. קודם לכן דוד שימש כמנהל מחוז תל אביב ברשות מקרקעי ישראל וחבר הנהלת רמ"י, בתפקידים אלה, הוביל את מדיניות הנדל"ן של משרד האוצר בהיבטי תקציב וחקיקה, כיהן כחבר מועצת מקרקעי ישראל וועדות תכנון שונות, קידם עסקאות מקרקעין בשווי של מאות מיליוני שקלים ואת השבחת קרקעות המדינה ושיווקן לבנייה. דוד יחל בתפקידו בחודש מאי הקרוב, לאחר גמר תקופת הצינון הנדרשת.

במקביל למינוי צחי דוד מבנה מדווחת על מינוי סמנכ"ל כספים חדש לחברה. סמנכ"ל הכספים הנכנס, איתי וקנין, בעל ניסיון עשיר בתחום, בתפקידו האחרון כיהן כמשנה למנכ"ל וסמנכ"ל כספים בקבוצת אביב, במסגרת תפקידו זה הוביל את הקבוצה לעסקת מכירה והקצאה של מניות בחברה הבת אביב ייזום למליסרון, וכן הוביל את החברה לתהליך הנפקה לראשונה ומהלכי גיוסי כספים משמעותיים מגופים מוסדיים. וקנין, רואה חשבון בהכשרתו בעל תואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות בחשבונאות מהמכללה למנהל ראשל"צ.

לפני מספר חודשים מינתה קבוצת מבנה את יובל מגור לסמנכ"ל תפעול ותחזוקה בחברה אשר יעמוד בראש מערך התחזוקה. למגור כ-20 שנות ניסיון בתחומי ניהול פרויקטי נדל"ן ואחזקתם, כאשר ב-15 השנים האחרונות ניהל והוביל את קבוצת רמות CBRE. מקבוצות הניהול המובילות בישראל. בתפקידו כסמנכ"ל תפעול ותחזוקה בקבוצת מבנה, אחראי מגור על תפעולם ותחזוקתם של מבני הקבוצה. בבעלות מבנה כ-600 מבנים המונים כ-1.7 מיליון מ"ר במגוון ענפים במשק ובסגמנטים רבים בנדל"ן, לרבות משרדים תעשייה, לוגיסטיקה ומסחר. מגור עומד בראש אגף התפעול בחברה, אגף המונה למעלה מ-70 עובדים. 

x