באטמ סגרה חוזה נוסף למערכת ההפעלה Edgility OS

החוזה החדש עם ענקית חומרי הבנייה הבינלאומית CEMEX מאריך את הסכם הרישוי בשנתיים נוספות ומרחיב את היקף השירות. מניית החברה עולה ב-4.28%+

 

 

 
מוטי נגר, מנכ״ל באטמ, צילום: אביתר נגרמוטי נגר, מנכ״ל באטמ, צילום: אביתר נגר
 

נטלי גרין
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
08/04/2024

באטמ, (ת"א: BVC; לונדון: BVC), חברה טכנולוגית המתמקדת בפיתוח, ייצור ושיווק מערכות תקשורת וסייבר מתקדמות וציוד רפואי לבדיקות מעבדה, מתכבדת להודיע כי חתמה על הארכת חוזה עם - CEMEX S.A.B. (NYSE:CX) ענקית גלובלית מובילה בתחום חומרי הבניה, עבור Edgility OS, מערכת ההפעלה הווירטואלית של הקבוצה למחשוב קצה ורשתות וירטואליות. זכיה זו היא בהמשך להשקה מוצלחת של Edgility באתרי CEMEX באירופה ובמרכז ודרום אמריקה, עם למעלה מ 1,200 נקודות קצה שכבר נפרסו.

החוזה מאריך ומרחיב את ההסכם המקורי שנחתם בשנת 2021, כאשר Edgility נבחרה כמערכת הפעלה ווירטואלית וניהולית עבור רשת התקשורת החדשה של CEMEX. פריסת Edgility באלפי נקודות הקצה של CEMEX ברחבי העולם צפויה להסתיים במהלך השנה הנוכחית. החוזה האחרון מאריך את הסכם הרישיון המקורי של חמשת השנים, בשנתיים נוספות, וכולל אספקת שירותים נוספים לתמיכה בפריסה.

מוטי נגר, מנכ"ל באטמ, ציין כי: "אנו שמחים על קבלת חוזה Edgility החדש מ-CEMEX עמה יש לנו מערכת יחסים חזקה ופוריה, זוהי הבעת אמון פנטסטית בפתרון שלנו הממחישה את ערכו עבורם. הארכת חוזה הרישיון  מדגישה את מודל ההכנסות החוזרות ואיתן שולי הרווחיות הגבוהה של פתרון ה Edgility. ככל שאנו מתקדמים בפריסות המערכת שלנו ועורכים בדיקות היתכנות נוספות ברחבי העולם, אנו מצפים להמשיך ולהרחיב את בסיס הלקוחות האיכותי הזה".

פרננדו גרסיה-וילרקו קסירו, מנהל מחלקת מחשוב ותהליכים ב-CEMEX, ציין כי: "אנו שמחים להמשיך ולהרחיב את השותפות רבת הערך שלנו עם באטמ. לאחר הפריסה הראשונית המוצלחת, וכחלק מהתוכנית ארוכת הטווח שלנו, בחרנו להרחיב את השימוש ב-Edgility כפלטפורמת מחשוב הקצה שלנו בחברה. הפלטפורמה תחבר אלפי אתרי CEMEX ברחבי העולם ותאפשר חיבוריות פשוטה, שיפור בביצועי הרשת, הפחתת עלויות, צריכת אנרגיה נמוכה יותר וניהול פשוט יותר של הפעילות שלנו. Edgility גם תאפשר לנו להרחיב את הפעילות שלנו לפונקציונליות קצה מתקדמת הכוללת יישומי AI ומינוף אותה פלטפורמה הן עבור רשתות והן עבור מחשוב קצה".

לגרף באטמ לחצו כאן

13 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 2.97 מיליון בבאטמ
קרנות נאמנות שמחזיקות את באטמ. לרשימה המלאה
x