ענקיות ההייטק פותחות את דלתותיהן למילואימניקים: יריד משרות בבורסה לני"ע

למעלה מ- 1,000 משרות בהייטק יוצעו ביריד התעסוקה המיוחד שיתקיים ב- 18 באפריל

 

 

 
בנין הבורסה. צילום: גיא אסיאגבנין הבורסה. צילום: גיא אסיאג
 

נטלי גרין
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
08/04/2024

ביריד, שנערך ביוזמת שלושה צעירים מעמותת Miluim Tech, ישתתפו כ- 20 חברות גדולות במשק, ביניהן: אנבידיה, וויקס, ג'נרל מוטורס, נאייקס, קונקטים, פאפאיה גלובל ועוד. 

עם חזרתם של מאות אלפי משרתי ומשרתות מילואים משירות ממושך בעקבות אירועי ה- 7 באוקטובר, רבים נתקלים בקשיים בחזרה לשוק העבודה, אם כתוצאה מפיטורים וצמצומים בחברות ההייטק ואם מרצון אישי לבצע שינוי. יריד תעסוקה מיוחד, שיתקיים ביום חמישי, 18 באפריל, בבורסה לניירות ערך בתל אביב, יפגיש בין חברות הייטק המחפשות לגייס כוח אדם איכותי, לכ- 1,000 אנשי מילואים המחפשים עבודה. בנוסף למפגש בין המילואימניקים והמילואימניקיות למגייסים מחברות ההייטק, באירוע עצמו המילואימניקים המשתתפים יוכלו לקבל משוב והצעות לשיפור קורות החיים מצוות הגיוס של Wix, עזרה בתהליכים קיימים ותובנות גיוס מאנשי מקצוע וצילומים מקצועיים עבור פרופיל הLinkedIn - זה נעשה על מנת להעניק להם כלים אפקטיביים לחיפוש עבודה ולסייע בתהליך.

את יריד התעסוקה יזמו שלושה צעירים: שי גואל, Associate בקרן Sarona Ventures ותומר ביטון, שחזר לשגרה לאחר מספר חודשים של מילואים והבין לצערו שמקום העבודה בחברת ההייטק בה עבד כבר לא רלוונטי, שחברו יחד לאריק כהן, מנהל השיווק של קרן שרונה. "זה המעט שיכולנו לעשות עבור אותם אנשים איכותיים שבזכותם אנחנו כאן. מדובר באמת במלח הארץ, אנשים טובים שצריכים להיות בעמדות מפתח" מסר גואל.

החברות שייקחו חלק ביריד מגיעות ממגוון תחומים בהייטק כמו שבבים, פינטק, תוכנה, אוטו-טק ועוד. ביריד ישתתפו חברות הייטק גלובליות לצד ישראליות, חברות גדולות וציבוריות לצד סטרטאפים, בין המשתתפות:General Motors, Wix, Nvidia, NAYAX Akamai, Upwind, Exodigo, Checkmarx, Connecteam, Papapya Global, Matrix, IVA ועוד. 

עד כה פורסם היריד ברשתות החברתיות ובקבוצות מילואימניקים וזכה להיענות מסחררת, כשבתוך פחות מ- 12 שעות נרשמו מעל 800 מילואימניקים. על פי ניתוח הנרשמים עד כה, עולה כי 58% מהם בעלי ניסיון של בין 2-5 שנים, 50% מהם מגיעים עם רקע טכנולוגי או מוצרי ו25% מהם עם רקע בעולמות של שיווק-מכירות, אופרציה ופיתוח עסקי. 

ההשתתפות של החברות ומחפשי העבודה – ללא תשלום. 

לאור הרחבת שעות היריד, הרישום נפתח כעת מחדש.

 
x