הראל ביטוח ופיננסים הקימה תשתית עדכנית מוכוונת לדרישות העתיד בענן

התשתית בדגש על יכולות בתחום ה-AI עבור סוכני ולקוחות הראל זיכתה את הקבוצה בפרס פרויקט מצטיין של הלשכה לטכנולוגיות המידע

 

 

 
משמאל לימין: אריאל גזית, תומר כהן, אבי גינזבורג, אוראל נחמיה, אילן מוזס, יובל שפיצר, דרור מסילתי שגבמשמאל לימין: אריאל גזית, תומר כהן, אבי גינזבורג, אוראל נחמיה, אילן מוזס, יובל שפיצר, דרור מסילתי שגב
 

נטלי גרין
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
08/04/2024

לאחרונה, במסגרת טקס המצטיינים של הלשכה לטכנולוגיות המידע, זכתה קבוצת הראל ביטוח ופיננסים בפרס פרויקט מצטיין. 

קבוצת הראל, חיפשה פתרון שישדרג את יכולות הניהול והביצוע של פרוייקטי הדאטה שלה ויאפשר לה  לקבל החלטות מבוססות נתונים בזמן אמת; בהתאם, הוחלט בקבוצת הראל להקים תשתית עדכנית שמוכוונת לדרישות העתיד בענן עם דגש על יכולות בתחום ה-AI.  כשותפות להקמת התשתית, קבוצת הראל בחרה בטכנולוגיות של Microsoft מבוססות ענן ובינה מלאכותית, Azure Open AI ובליווי של matrixDnA.

התשתית החדשה מאפשרת לקצר את ה- Time To Market של פיתוחים ושירותים חדשים, המותאמים עבור סוכני ולקוחות הראל, ומקדמת את הראל כקבוצת Data Driven. השימוש בשירותי הענן המתקדמים ביותר, בשילוב עם יכולות Generative AI אשר מאפשרים בין היתר עצמאות ונוחות ליחידות המחקר, הפיתוח והתפעול בהראל. 

שי גלילה, מנכ"ל הזרוע הטכנולוגית של קבוצת הראל ביטוח ופיננסים: "אנו גאים בזכייה שלנו בפרס פרויקט מצטיין, של הלשכה לטכנולוגיות המידע. זכייה זאת מהווה נדבך נוסף בתהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית שמובילה החברה בשנים האחרונות. קבוצת הראל, משקיעה משאבים  רבים ומפתחת, כל העת, יכולות בכדי לקדם ולהוביל תהליכים טכנולוגיים וזאת על מנת להמשך ולטייב את העבודה מול הסוכנים, לקוחות, מעסיקים ושותפינו העסקיים". 

אבי יושעי, סמנכ"ל הטכנולוגיות של מיקרוסופט ישראל: ״אנחנו נמצאים בתקופה בה טכנולוגיית הבינה המלאכותית הופכת תהליכים מורכבים לפשוטים יותר. היום אנחנו רואים כיצד גוף עסקי מטמיע את יכולות ChatGPT באמצעות Azure OpenAI במערכות שלו, במטרה לאפשר לעובדים דרך חדשה ויעילה להתמודד עם המשימות היומיומיות. גאים ביחד עם הראל בהכרה שהפרויקט מקבל״.

אסף טימור, מנכ"ל matrixDnA: "מדובר בפרויקט פורץ דרך בשוק הישראלי ובהחלט מגיע להראל את כל הכבוד על האומץ להיות הראשונים שיוצאים למהלך החשוב הזה, שעתיד לשנות את פני ענף הביטוח בישראל." 

x