אקווריוס חתמה על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי בארה״ב - מניית החברה מזנקת ב-18.6%+

ההסכם בתחום ייצור חשמל מבוזר להטענות אולטרא מהירות של רכבים חשמליים נחתם עם Suburban הפועלת ב–42 מדינות

 

 

 
אריאל גרפונג, מנכ״ל החברה, צילום: יח״צאריאל גרפונג, מנכ״ל החברה, צילום: יח״צ
 

נטלי גרין
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
08/04/2024

חברת אקוואריוס מנועים (ת״א: אקור), התקשרה בהסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם שתי חברות מובילות בתחומן בארה״ב, Suburban Propane העוסקת בשיווק והפצה של דלקים נקיים, והמשמשת כמפיצה  ב-42 מדינות בארה״ב לתחנות דלק וציי תובלה לחברות ענק כמו שברון ואמזון, ועם חברת EnviroChage, Inc., המספקת ומפעילה עמדות הטענה לרכבים חשמליים לציי רכב מובילים בארהב. 

מטרת שיתוף פעולה בין החברות הינו לצורך תכנון וייצור של פתרון להטענה אולטרה מהירה (Ultra-Fast Charging) של רכבים חשמליים ומכירתו ללקוחות פוטנציאליים. 

עיקרי ההסכם:

הפעילות המשותפת: הצדדים יפעלו בשיתוף פעולה ויפנו יחד ללקוחות פוטנציאליים, לצורך שיווק, הפצה ומכירה של מערכת ההטענה המהירה. טרם פניה לכל לקוח פוטנציאלי כאמור בהצעה להתקשרות, הצדדים יפעלו להגדרת חלוקת האחריות והעבודה של כל צד להסכם ביחס לפרויקט המסוים.

קניין רוחני: כל צד יישאר הבעלים הבלעדי של כל הקניין הרוחני שלו, וכן של כל קניין רוחני עתידי שייווצר על ידו. בשלב זה, אין בכוונת הצדדים לפתח קניין רוחני משותף כלשהו.

תוקף ההסכם: הצדדים ישתפו פעולה לתקופה של שנתיים ממועד החתימה על ההסכם. כל אחד מהצדדים יהיה רשאי לבטל את ההסכם בכל עת ומכל סיבה שהיא, וזאת בכפוף למסירת הודעה מראש ובכתב של 30 יום לצדדים האחרים.

לדברי אריאל גרפונג מנכ״ל אקווריוס ״אנחנו מודיעים היום על צעד מאוד משמעותי בקידום הפתרון הייחודי שלנו לייצור חשמל לטעינה אולטרא מהירה של רכבים חשמליים. 

"החברות איתן התקשרנו הן מהמובילות בתחומן עם מאגר לקוחות שכוללות ציי רכב/משאיות חשמליים, חברות השכרת רכב, רשתות תחנות דלק המתקינות עמדות הטענה, חברות הטענות רכבים חשמליים (CPO) ורשתות קמעונאיות שלכולן יש מחסור הולך וגובר בנגישות להספק החשמל הנדרש מרשת החשמל.  

"אנחנו מצפים בחודשים הקרובים לחתום על הסכמי שיתוף פעולה אסטרטגיים נוספים וקבלת הזמנות בתשלום לפיילוטים מעשרות חברות מובילות בארה"ב ואירופה. 

"Suburban היא ספק הדלק ידוע מוכר ומאוד משמעותי ברחבי  ארה״ב הפועלת ב – 42 מדינות ומעל 1 מיליון לקוחות שבין הגדולים בלקוחותיה ניתן למנות אתChevron  , חנויות נוחות ואמזון. חברת EnviroCap הינה חברה המתקינה ומפעילה עמדות הטענה לרכבים חשמליים ברחבי ארה״ב עם דגש על עבודה עם  חברות ציי רכב וארגונים פדרליים. 

"אנחנו נתמקד באספקת מערכות ייצור אנרגיה ירוקות ואף במקרים רבים נקייה מרשת החשמל הקיימת, המאפשרות הקמת תחנות טעינה אולטרה מהירה לרכבים חשמליים ככלל ובמקומות בהם רשת החשמל אינה עונה לדרישות החשמל או אינה קיימת ובכך הפתרון שלנו משלים את הפער בין זמינות החשמל מהרשת לבין הספק החשמל הנדרש בתחנות הטענה מהירה.  

"מה שהלהיב את השותפים שלנו זה המוצר שאנחנו מפתחים שלהערכתינו יש לו יתרונות רבים על הקיים בשוק. אחד החסמים המשמעותיים של מערכות אלטרנטיביות הינו הנפח וגודל של מערכות ייצור מבוזר או אחסון חשמל.  המערכת לייצור חשמל של אקוואריוס , בניגוד למערכות אחרות, המערכת שלנו תופסת שטח רצפה  קטן מאוד Foot Trip! נושא חשוב נוסף הינו התקנים ורגולציות שמחייבות שימוש בדלקים סינטטיים ואו ירוקים מה שיאפשר ליצור ייתרון תחרותי מובהק וראשוניות שנותן מענה לצורך אקוטי לגנרטור ייעודי להטענה אולטרה מהירה של רכבים חשמליים".

x