גילת מתרחבת למגזרי קישוריות בטיסה נוספים

ההזמנה הראשונה של ספקית השירות למודם ה-Taurus מרחיבה משמעותית את דריסת הרגל של גילת במתן שירותי קישוריות בטיסה לשווקי הטיסות העסקיות והתעופה הממשלתית

 

 

 
Image by PIRO from PixabayImage by PIRO from Pixabay
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
08/04/2024

חברת גילת רשתות לוויין (נאסד"ק ובורסת ת"א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לוויינית, פתרונות ושירותים לרשת לוויינית, הודיעה היום כי ספקית שירותי IFC מובילה מרחיבה את יכולות הקישוריות בטיסה שלה באמצעות הזמנה אסטרטגית בהיקף של מיליוני דולרים בעיקר למודמי ה-Taurus Aero של גילת.

Taurus הינו פתרון מודם בעל ביצועים גבוהים מאוד לקישוריות בטיסה (IFC) אשר פרוש כבר היום ברחבי העולם בעשרות חברות תעופה מסחריות. Taurus מספק את כל צרכי התקשורת הלוויינית לקבוצות לוויין מרובות מסלולים ולוויינים בתפוקה גבוהה מאוד (VHTS), ומאפשר אספקת פתרונות קישוריות אמינים בביצועים גבוהים.

"זה אות כבוד עבורנו להיבחר פעם נוספת להרחבה ושדרוג של שירותי קישוריות קריטיים בטיסה," אמר אמיר יפה סמנכ"ל תקשורת בתנועה ולקוחות גלובליים של גילת. "הזכייה הזו מדגישה את האמון והביטחון שמובילי התעשייה נותנים בפתרונות תקשורת הלוויין המתקדמים של גילת. אנו מצפים להמשיך ולקדם חדשנות ולספק חוויית טיסה מעולה ללקוחות התעופה ברחבי העולם."

x