רדקום מרחיבה את שיתוף הפעולה עם Rakuten Mobile

שיתוף הפעולה המורחב יכלול ניתוחי רשת מתקדמים מקצה לקצה באמצעות AI לשמירה על תפעול רשת יעיל ואוטומציה של הרשת

 

 

 
אייל הררי, מנכ״ל רדקום, קרדיט: יח״צאייל הררי, מנכ״ל רדקום, קרדיט: יח״צ
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
08/04/2024

חברת רדקום (נאסד"ק: RDCM), מדווחת היום על חידוש חוזה רב שנתי עם Rakuten Mobile. החברה תמשיך לספק את היצע הפתרונות הקיימים שלה, ושיתוף הפעולה יכלול ניתוח מתקדם מבוסס בינה מלאכותית (AI), כגון ניתוח זיהוי חריגות ושורש הבעיה באופן אוטומטי. השימושים המבוססים על AI מסייעים לזהות ולמנוע ירידה באיכות הרשת באופן פרואקטיבי, ומאפשרים ל-Rakuten Mobile לשמור על איכות השירות ולקדם תפעול יעיל של הרשת וניטור אוטומטי של הרשת. 

רמי עמית, CTO ברדקום מסר: "אנו נרגשים לחתום על חידוש החוזה הזה עם Rakuten Mobile בעת בה השותפות הקרובה בינינו ממשיכה. פתרון הבטחת השירות המתקדם והחדשני שלנו מאפשר ל-Rakuten Mobile למנף את הכוח של תובנות AI/ML כדי להשיג נראות מקצה לקצה ברחבי הרשת שלה ולהניע אוטומציה בכדי להבטיח מיקוד שאין שני לו מבחינת איכות השירות, זיהוי מהיר של בעיות פוטנציאליות ותפעול רשת יעיל."

"רדקום הינה שותפה אמינה של Rakuten Mobile ואנו נרגשים להרחיב את שיתוף הפעולה שלנו שמעתה יכלול שירות ניתוח רשת מבוסס AI אשר הינו קריטי לניטור חוויית הלקוחות שלנו בזמן אמת," אמר הירושי טאקשיטה, סגן CTO וראש תפעול רשת ב-Rakuten Mobile.

RADCOM ACE משתמש ביכולת AI/למידת מכונה (ML) מתקדמת ומבצע ניתוח המבוסס על נתונים שנאספו ונותחו מרשת הגישה לרדיו (RAN) עד לליבת הרשת לצרכי הבטחת שירות אוטומטית. הפתרון מבצע אוטומציה של תהליכי עבודה תקשורתית ספציפיים ומספק מגוון מקרי שימוש למספר צוותים לשיפור האיכות ויעילות התפעול. עבור מרכזי תפעול הרשת (NOCs), הפתרון כולל זיהוי חריגות בשירותים שונים, כגון נדידה, שיחות קוליות על גבי LTE (VoLTE) וסטרימינג של וידאו לזיהוי והתרעה מהירה לצוותים על חריגות. מהנדסי ליבת הרשת מקבלים התרעות למעקב אחר ירידות באיכות. צוותי RAN יכולים לנצל את הכוח שבניתוח אוטומטי של סיבות לתקלות, המסווג את התקלות כך שצוותים ספציפיים יוכלו לטפל בנושא המומחיות שלהם, וכך לחסוך בזמן ומשאבים יקרים.

כפתרון מבוסס ענן הכולל את פתרון ה-cTap שלנו לניהול עומסים ותעבורה ברשת, RADCOM ACE הינו פתרון אוטומטי ומודולרי. המשך פיתוח/ הטמעת התוכנה (CI/CD) מאפשר לפתרון להמשיך להתעדכן ולהיבחן ללא זמן השבתה, מה שמבטיח שהשירותים מנוטרים 24/7 ולקוחות הסלולר מקבלים שירות ברמה הגבוהה ביותר.

x