Jump Trading Europe B.V. מצטרף לבורסה בת"א כחבר רחוק

Jump Trading יחל לפעול החל מהיום בבורסה בת"א | אחד מגופי המסחר הבינלאומיים המובילים באירופה

 

 

 
Photo Magiorestock Dreamstime.comPhoto Magiorestock Dreamstime.com
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
09/04/2024

הבורסה לניירות ערך מודיעה כי Jump Trading יחל לפעול החל מהיום, 9 באפריל, 2024 כחבר רחוק חדש בבורסה. 

Jump Trading הינו גוף מסחר בינלאומי, הפועל בתחום המסחר האלגוריתמי מהמובילים באירופה ומשמש כעושה שוק וספק נזילות בבורסות הגדולות בעולם. 

Jump Trading מצטרף ל- 2 חברים רחוקים שכבר פועלים בבורסה בת"א וכניסתו כחבר רחוק לבורסת ת"א הינה יישום התוכנית האסטרטגית של הבורסה הנוגעת להגדלת הפעילות הבינלאומית. לאור כניסתם של גופי מסחר בינלאומיים והגידול במספר הסוחרים הבינלאומיים, גבר הביקוש מצד גופים בינלאומיים למוצרי הקישוריות, הקולוקיישן וצומת התקשורת בלונדון, ולאחרונה אף התווספה צומת תקשורת נוספת מפרנקפורט לתל אביב. 

ההשקעה של הבורסה במוצרים אלו בשנים האחרונות היא חלק מתוכנית רחבה להתאמתה של הבורסה לסטנדרטים הבינלאומיים ונועדה להנגיש ולעודד את גופי המסחר הגדולים בעולם לפעול בבורסת ת"א ועל ידי כך להגדיל את פעילות הזרים בשוק המקומי.

הבורסה רואה חשיבות רבה בהרחבת מספר חברי הבורסה, בדגש על גופים בינלאומיים, שכן ככל שיפעלו יותר גופים בינלאומיים, כך יגדלו ההשקעות הזרות בחברות ובמשק הישראלי.  בבורסה מאמינים כי ניתן יהיה לראות חברי בורסה נוספים המצטרפים לבורסה בתקופה הקרובה וזאת כחלק מהתוכנית האסטרטגית של הבורסה להרחבת מספר חברי הבורסה ולחשיפה של המשקיעים הישראלים והבינלאומיים לחברי בורסה מובילים.  

x