ראובן טיטואני ואייל סיאני מקימים את תלפיות שותפויות - חיבור בין סוכנים מבוגרים לצעירים

ראובן טיטואני ואייל סיאני מקימים את תלפיות שותפויות: מודל ייחודי לרכישת תיקי ביטוח וחיבור עסקי עם סוכן צעיר. המודל נותן מענה ייחודי לסוכנים אשר מעוניינים לפרוש באופן מיידי או הדרגתי * טיטואני: זוהי בשורה משמחת לסוכנים של שילוב מנצח של גוף גדול ויציב כמו תלפיות עם יכולות ייחודיות ואנשים הגונים ומקצועיים שיראו ויבינו את האדם שמולם ולא רק את המספרים

 

 

 
ראובן טיטואני ואייל סיאניראובן טיטואני ואייל סיאני
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
09/04/2024

בעידן הפיננסי הדינמי של היום, רבים מסוכני הביטוח נתקלים באתגרים חדשים ורצופים. כמו כן, רבים מסוכני הביטוח בישראל חצו את גיל 60 ומעוניינים להתחיל ולהיערך להכין תכנית פרישה כמו כל פורש המגיע לגיל 60 ומתחיל לתכנן את עתידו.

כחלק מכך, סוכנים רבים מעוניינים למכור את תיק הלקוחות שלהם וזאת משלל סיבות רבות ומגוונות כגון:  גיל מתקדם, שחיקה במוטיבציה, רצון "להיפגש" עם סכומי כסף ניכרים לעת פרישה, שחיקה בהכנסות, רגולציה, דיגיטציה, קשיים לחדור לתחומים נוספים, חשש מהתגברות איומים בסביבה החיצונית, קושי בגיוס עובדים, קשיים בפיתוח עסקי, היעדר דור המשך וכו'. 

בראש ובראשונה, סוכנים אלו מחפשים כתובת ראויה ובעיקר הגונה למכור את תיק הלקוחות שלהם ולהמשיך את מפעל חייהם תוך הקפדה על פתרונות מותאמים אישית, מקצועיות, הוגנות ושמירה על השם הטוב שלהם אל מול לקוחותיהם שרבים מהם בני משפחה, שכנים, חברים וכו' שאותם ימשיכו לפגוש גם לאחר מועד המכירה.  

כמו כן, סוכנים רבים אינם מעוניינים למכור את תיק הלקוחות שלהם לחברות ביטוח ו/או לסוכנויות ביטוח אשר מעבירות את הטיפול בתיק לסוכנים שכירים שלה, וזאת לאור חסרונות רבים אשר פוגעים בהמשכיות הנאותה לטיפול בלקוחות וכן מסכנים את גובה התמורה הסופית לה יהיה זכאי הסוכן.

לאור זאת ולאור ההבנה כי מפעל חייהם של סוכני ביטוח רבים נכנס לשלב חדש ומאתגר, הקימו ראובן טיטואני ואייל סיאני מודל ייחודי לרכישת תיקי לקוחות של סוכנים אשר באמצעותו יינתן מענה כולל תוך מתן דגש על הוגנות ויושרה ומתווה המותאם אישית לסוכן הותיק.

אייל סיאני הינו בכיר ובעל ניסיון עשיר בענף הביטוח והפיננסים אשר כיהן בתפקידי ניהול בכירים בגופים מוסדיים וסוכנויות ביטוח וראובן טיטואני הינו מייסד ויו"ר תלפיות – בית הסוכן הגדול בישראל המונה מעל 1,000 סוכני ביטוח.

הפעילות תנוהל באמצעות חברת "תלפיות שותפויות" אשר אייל סיאני יכהן בה כשותף ומנכ"ל החברה.

במסגרת פעילות זו, נבנה מודל ייחודי באמצעותו תלפיות וסוכן צעיר עצמאי, אמין ומקצועי אשר נבחר בקפידה ע"י אייל סיאני וראובן טיטואני להיות שותף עסקי שלהם, ירכשו יחדיו את תיק הסוכן תוך יצירת מתווה פרישה המתאים לצרכיו ורצונותיו של הסוכן המוכר. המודל מתמקד בשילוב בין היכולות הייחודיות של הסוכן הצעיר עם היתרונות המשמעותיים של גוף אמין, גדול ויציב כמו תלפיות . כך, הסוכן המוכר יכול למצוא כתובת ראויה, במקום של נוחות ובטחון כלכלי עם גב של בית הסוכן הגדול בישראל.

בנוסף לכך, לאור העובדה כי עסקת מכירת תיק היא אירוע מורכב המחייב ניסיון ורגישות, תלפיות תלווה את התהליך לכל אורך הדרך באופן צמוד לרבות החיבור הבינאישי עם הסוכן הצעיר וליווי של עורכי דין ורואי חשבון המתמחים בתחום זה וזאת בכדי שהעסקה תבוצע בפשטות, ביעילות ובהצלחה רבה.

בנוסף לפעילות זו, תלפיות שותפויות תעסוק בהקמת מיזמים ושותפויות עם סוכני ביטוח נבחרים על מנת לנצל את ההזדמנויות העסקיות והסינרגיה עם היתרונות והיכולות הרבות של תלפיות כבית הסוכן הגדול בישראל.

סיאני: שנים רבות אני נמצא בממשק מול סוכני הביטוח. בשנים אלו נוכחתי לשמוע בשיחות אישיות רבות עם סוכנים שהתייעצו עמי לגבי מכירת תיק הלקוחות שלהם, כי בראש ובראשונה הם מחפשים רוכש יציב, ראוי ואמין שיכבד אותם, את ניסיונם, את חכמת החיים שלהם ואת מפעל חייהם, ימשיך לדאוג ללקוחותיהם בסטנדרטים גבוהים ובעיקר- לשמור על שמם הטוב גם לאחר המכירה. אני שמח על השותפות המיוחדת עם אישיות כמו ראובן טיטואני, אשר יושרתו ואמינותו הולכים לפניו בכל מקום באופן מרשים ויוצא דופן. המודל הייחודי שנבנה בתלפיות הינו שליחות בעינינו בכדי לתת מענה לסוכני הביטוח אשר בנו מפעל חיים במשך שנים רבות בעמל רב, ובכדי לתת להם בטחון כלכלי ושקט נפשי. עסקים עושים עם אנשים!

טיטואני: אני שמח על הצטרפותו של אייל סיאני למשפחת תלפיות ולטובת סוכני הביטוח הותיקים והצעירים. אייל הינו אחד מהמנהלים המוכשרים בענף הפיננסים והביטוח, מנהל מוערך ואהוב על הבריות אך לפני הכל – אדם ישר והגון. השילוב של גוף גדול ויציב כמו תלפיות עם יכולות ייחודיות ואנשים הגונים ומקצועיים שיראו ויבינו את האדם שמולם ולא רק את המספרים, מקנה יתרונות עצומים לסוכן המעוניין בתהליך מכירה מוצלח, הוגן ויעיל שישמור על האינטרסים שלו ועל טובת לקוחותיו.

x