מירב אורלב מונתה למנהלת מחוז ירושלים באיילון ביטוח

אורלב תחליף את דורון לוי שפורש מהתפקיד לאחר 12 שנים

 

 

 
מימין: מירב אורלב, צילום: ניר שמיר; דורון לוי, צילום: איל לגזיאלמימין: מירב אורלב, צילום: ניר שמיר; דורון לוי, צילום: איל לגזיאל
 

נטלי גרין
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
10/04/2024

דורון לוי, עו"ד, פורש לגמלאות לאחר 37 שנים של פעילות ענפה בענף הביטוח, מהם כ- 12 שנים באיילון ביטוח כמנהל מחוז ירושלים, במהלכם הוביל את המחוז לצמיחה והישגים משמעותיים.

במקומו של דורון לוי תמונה למנהלת המחוז סגניתו בשנים האחרונות, מירב אורלב (48), אשר תיכנס לתפקיד בפועל החל מ-1.5. אורלב בעלת ניסיון של 27 שנים בענף הביטוח, הצטרפה לאיילון לפני 13 שנים ומילאה שורה של תפקידים מקצועיים באיילון וכן בכלל ביטוח ובסוכנויות ביטוח עצמאיות. כיום לומדת תואר שני בחברה, מנהל ויזמות, במכללת דוד ילין. 

ביום חמישי האחרון, 4.4, ציינה איילון את השינוי בכנס שהתקיים בירושלים, בהשתתפות מנכ"ל איילון, שרון רייך ובהשתתפות סוכני המחוז. מינויה של מירב מהווה קידום פנים ארגוני בחברה, בהתאם לערכיה של איילון.

מנכ"ל איילון ביטוח, שרון רייך: "אני מודה לדורון לוי על שנים של מסירות ומקצועיות, שנים בהם הוביל את מחוז ירושלים להצלחות והישגים, תוך חיזוק הקשר ובניית פעילות ענפה בשיתוף סוכני המחוז המקצועיים והמסורים. אני מאחל למירב הצלחה רבה בתפקידה. אין לי ספק כי היכרותה עם המחוז והסוכנים וכן ניסיונה ויכולותיה, יאפשרו המשך פעילות עסקית רציפה במחוז, להמשך הישגים ועמידה ביעדים השאפתניים שאיילון הציבה לעצמה לשנים הבאות".

x