אמיר קליינר מונה לסמנכ"ל התפעול של סטרטסיס

מינויו של קליינר יחזק את הקשר בין מערך שירות הלקוחות (Customer Success) לבין ארגוני התפעול ושרשרת האספקה

 

 

 
אמיר קליינר, מנהל התפעול הראשי החדש בסטרטסיס, צילום: Stratasysאמיר קליינר, מנהל התפעול הראשי החדש בסטרטסיס, צילום: Stratasys
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
10/04/2024

סטרטסיס בע"מ המובילה בפתרונות הדפסה תלת ממדית בפולימרים, (NASDAQ: SSYS) מודיעה על מינויו של אמיר קליינר לתפקיד סמנכל תפעול בכיר Chief Operations Officer בחברה. קליינר, שהצטרף לסטרטסיס לפני כ- 12 שנה, ינהל את פעילות הייצור הגלובלית של החברה, מערכות המידע, וצוות בקרת האיכות, תוך שהוא ממשיך במקביל לנהל את שירות הלקוחות. המינוי נועד לחזק את הקשר בין חוויית הלקוח לבין מחלקות התפעול ושרשרת האספקה.

במהלך הקריירה שלו בסטרטסיס, שימש קליינר במספר תפקידים בכירים, בהם סמנכל תפעול גלובלי (VP of Global Operations), ובמשך שלוש שנים וחצי האחרונות כסמנכ"ל גלובלי שירות לקוחות (Global VP of Customer Success), שם הוביל שורה של שיפורים בחוויית הלקוח וכן עלייה בהכנסות משירותים, שהגיעה לשיאים חדשים.

"מדובר בהזדמנות לחבר באופן מבני ומשמעותי בין חוויית הלקוח לתשתיות התפעול ושרשרת האספקה מתוך כוונה ללתת מענה מיטבי לצרכים של לקוחותינו שלנו, לארוך כל שרשרת הערך, מקצה לקצה", אמר קליינר "זאת כחלק מההתמקדות שלנו בעקרון ובערכים של 'Customer First' ושימת הלקוחות שלנו במרכז." 

בתפקידו המורחב יחליף קליינר את יוסי אזרזר, שתרם רבות בהובלת הפעילות הגלובלית של סטרטסיס, בבקרת איכות, ובתשתיות האספקה של החברה כולל ניהול מערכות מידע. הוא הכין את החברה למעבר לכניסה לייצור המוני. העברת האחריות תחל עכשיו תעשה באופן הדרגתי. 

"לאחר קדנציה משמעותית עם הלקוחות בשטח, קליינר יביא את פרספקטיבת הלקוח לתוך עולמות הייצור שלנו, באופן אסטרטגי, בשורה של נושאים בהם אבטחת מידע, מסחר דיגיטלי, בקרת איכות, וניהול נכסים פיזיים. זאת כדי להביא לשיפורים מתמידים בייצור ובתפעול בסטרטסיס, לטובת צרכי ההלקוחות שלנו, ציין ד"ר יואב זייף, מנכ"ל Stratasys. "אני רוצה להודות ליוסי על המנהיגות והמסירות שהובילה לשיפורים משמעותיים בניהול התפעול שלנו, בתקופה קריטית בטרנספורמציה של החברה והכניסה לייצור המוני, ומאחל לו בהצלחה בהמשך הדרך". 

x