נקסט ויז׳ן מדווחת על עסקה נוספת תוך שבוע, תגובה חיובית במניה

החברה מדווחת על קבלת הזמנת בהיקף של כ- 1.4 מיליון דולר

 

 

 
חן גולן, יו״ר דירקטוריון נקסט ויז׳ן, צילום: נועם אשלחן גולן, יו״ר דירקטוריון נקסט ויז׳ן, צילום: נועם אשל
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
14/04/2024

מתחילת השנה דיווחה החברה על 6 עסקאות מהותיות בהיקף של 34.6 מיליון דולר

החברה צופה צמיחה שנתית של לפחות 70% במכירות בשנת 2024, זו השנה הרביעית ברציפות, והגעה ליעד הכנסות אגרסיבי של 88.4 מיליון דולר.

נקסט ויז'ן חברה טכנולוגית המפתחת, מייצרת ומשווקת פתרון צילומי, יום ולילה מיוצב לכלים קרקעיים ואוויריים כדוגמת מיקרו ומיני מזל"טים ורחפנים, בעלות יחס משקל/גודל וביצועים מהטובים בעולם, מדווחת היום על קבלת הזמנה נוספת לרכישת מצלמות ומוצרים נוספים של החברה בתמורה לסך כולל של כ-1.4 מיליון דולר. 

החברה תספק את ההזמנה עד לתום הרבעון השני של שנת 2024, בהתאם למועדים שנקבעו בהזמנה, כאשר התמורה תשולם בתנאים של שוטף +60 ממועד אספקת המוצרים ללקוח.

בשבוע שעבר דיווחה החברה על הזמנה נוספת בהיקף של 19.6 מיליון דולר. אותה הזמנה תסופק במספר פעימות במהלך שנת 2024, בהתאם למועדים שנקבעו בהזמנה. 20% מהתמורה בגינה שולמה לנקסט ויזן כמקדמה במועד ההזמנה ויתרת התמורה תשולם בהתאם למועדים שנקבעו בהזמנה ובכל מקרה בטרם אספקת המוצרים ללקוח בכל משלוח.

מתחילת השנה דיווחה נקסט ויז'ן על 6 עסקאות מהותיות למכירת מצלמות ומוצרים נוספים. סך עסקאות אלה מסתכם להיקף כולל של כ-34.6 מיליון דולר. עסקאות מהותיות מהוות חלק מההזמנות השוטפות שמקבלת החברה במהלך השנה מלקוחות קיימים וחדשים. 

צבר ההזמנות של החברה נכון ליום פרסום הדוחות השנתיים עמד על כ- 71.3 מיליון דולר. לצד קבלת הזמנות חוזרות מלקוחות קיימים וזכייה בפרויקטים חדשים, החברה ממשיכה לקבל הזמנות מלקוחות חדשים מכל העולם. החברה פרסמה עם דוחותיה השנתיים תחזית של צמיחה שנתית של לפחות 70% במכירות בשנת 2024 (זאת בהמשך לצמיחה דומה בשלושת השנים הקודמות) והגעה להיקף הכנסות של 88.4 מיליון דולר. 

לגרף נקסט ויז׳ן לחצו כאן

252 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 428.73 מיליון ב נקסט ויז׳ן
קרנות נאמנות שמחזיקות את נקסט ויז׳ן. לרשימה המלאה
x