ברקע המלחמה: מפגן התמיכה של גרנט קרדון בישראל בכנס העסקים הגדול בעולם

המיליארדר גרנט קרדון, תומך נלהב של ישראל, הזמין את נועם שפלטר ואוהד ארד, מייסדי אינווסטו קפיטל, לבמת כנס העסקים הגדול בעולם 10X Growth, ולקול תשואות הקהל דיברו על חשיבות התמיכה של ארה"ב בישראל בתקופת שכזו. בין המרצים השנה בכנס אפשר למנות את ארנולד שוורצנגר, מייק טייסון ואנשי עסקים מובילים בארה"ב

 

 

 
נועם שפלטר ואוהד ארד בכנס העסקים הגדול בעולם של גרנט קרדון, קרדיט: 10X Growth Conference 2024נועם שפלטר ואוהד ארד בכנס העסקים הגדול בעולם של גרנט קרדון, קרדיט: 10X Growth Conference 2024
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
14/04/2024

לפני מספר ימים התקיימה במיאמי, ארה"ב, ועידת 10X Growth, אחד האירועים הגדולים ביותר בעולם לצמיחה עסקית, שמארגן זו השנה ה-9 ברציפות, המנטור ואיש העסקים גרנט קרדון, מייסד "תנועת 10X" העולמית, שברשותו פורטפוליו של נכסי נדל"ן בשווי של מעל ל-5 מיליארד דולר. במהלך הכנס, קרא קרדון לנועם שפלטר ואוהד ארד, שהקימו את נציגות בי ריץ' בישראל שזכו מהקהל לתמיכה ותשואות על רקע המלחמה בעזה. 

בכנס לקחו חלק כ-5,000 משתתפים פיזית ומעל ל-100,000 איש אונליין, שנהנו מהרצאות של עשרות מובילי דעה, מיליארדרים, שחקנים, ספורטאים מצטיינים, מנכ"לים של חברות בשווי מאות מיליארדים, מנטורים בינלאומיים ועוד. בין המשתתפים השנה בכנס אפשר למנות את ארנולד שוורצנגר, מייק טייסון, טאקר קרלסון, לשעבר מגיש בכיר ברשת פוקס ניוז, טים גרובר, המאמן האגדי של קובי בראיינט ומייקל ג'ורדן, ועוד.

מבין המרצים לקחה חלק גם מריסה סטרייט, הישראלית-אמריקאית, שנולדה בלוס אנג'לס וחזרה לישראל לשירות צבאי ביחידת 8200. סטרייט היא מנכ"לית PragerU, אימפריית מדיה תקשורתית-חינוכית, הכוללת מערכת חינוך וירטואלית לילדים ובני נוער, בה צפו עד היום מיליוני אנשים בארה"ב. שהמליצה בין היתר: "תוציאו את הילדים מהרשתות החברתיות. התכנים שם לא מועילים ומיועדים להשאיר אותם שעות מול המסך, ולהביא אותם לבינוניות. תנו להם הזדמנויות לצאת מהמסכים. תנו להם משימות שיאתגרו ויעניינו אותם. תנהלו איתם שיחות".

שוורצנגר סיפר כי תמיד הוא שם לעצמו יעדים גדולים בלי להקשיב לסיכויים ולמתנגדים. חשוב לכתוב את היעדים שלנו בצורה ברורה ומפורטת. הכללים ברורים - תגדירו יעדים ואל תקשיבו לביקורת ולכל מי שמוריד אותך ואומר לך שאתה חולם.  מכל סכום כסף שהרווחתי בחיים שלי, תמיד לקחתי חלק משמעותי ממנו והעברתי להשקעות. כל דולר שהרווחתי בקריירה העברתי חלק ממנו להשקעות נדל"ן ולמעשה התעשרתי קודם מנדל"ן, ורק לאחר מכן מהסרטים.

מייק טייסון, המתאגרף האגדי: אגרוף דומה לעסקים. המטרה שלך היא להכות ולהימנע שיכו אותך. הוא תמיד נכנס לקרב עם גישה חיובית ורוח של ניצחון. הוא מעולם לא אמר על משהו 'אי אפשר'. זאת הגישה שהביאה אותו להצלחה.

גרנט קרדון: "חשוב להשיג ולחגוג הצלחות קטנות ומהירות לאורך הדרך כי זה מעודד אותנו להמשיך לצמוח. חשוב לשים לעצמנו יעדים ולנהל אותם כי הכל מתחיל מרעיון, צריכים לבנות תוכנית, ולהוציא אותה לפעול. האחריות היא עלינו. יש הרבה אנשים עם רעיונות, ומעט שעושים איתם משהו. האתגר הוא להפוך את הרעיון למציאות". 

בסיום האירוע, קרא קרדון לנועם שפלטר ואוהד ארד, המשמשים כנציגים של גרנט קרדון בישראל ומנהלים את פירמתההשקעות "אינווסטו קפיטל", לבמה מתוך מעל ל-500 נציגים מכל העולם, שם דיברו על חשיבות התמיכה בישראל בתקופה כל כך מאתגרת. דבריהם לוו בקול תשואות הקהל שהעניק להם אהבה, תמיכה ופרגון אדירים ועמדו והריעו להם.

x