רב בריח חתמה על עסקאות בהיקף של עד 85 מיליון שקל

בחודשים האחרונים חתמה הקבוצה על עסקאות מול יזמים וקבלנים לאספקת מוצרי בנייה לכ-5,200 יח"ד

 

 

 
מפעל רב בריח, צילום: אייל טואגמפעל רב בריח, צילום: אייל טואג
 

נטלי גרין
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
15/04/2024

קבוצת רב בריח חתמה בחודשיים האחרונים על עסקאות מול יזמים וקבלנים בהיקף של עד 85 מיליון שקל, במסגרתן תספק מוצרי בנייה לכ-5,200 יח"ד.

בפרויקטים הללו תספק רב בריח מוצרים מהמגוון הגדול שלה, כגון: דלתות כניסה חכמות, דלתות פנים, דלתות אש ומחסנים, מוצרים לממ"ד, מעקות זכוכית ומסתורי כביסה, שוטי אשפה ושערי חנייה ועוד מוצרים לבניין השלד. 

בין החברות והפרויקטים עימם התקשרה רב בריח באספקת מוצריה, ניתן למנות את הפרויקטים הבאים: עץ השקד עם אלעד דוניץ בראשל"צ, אורון נדל"ן באור יהודה, עמרם אברהם בנתניה ואשדוד, , דוראל בן שמן ואור יהודה, ארזי הנגב באופקים ובני ברק, אלקטרה בת ים, קבוצת שבירו בראשל"צ, ראש העין ואשדוד. גאי ודורון לוי, סיוון ביצוע, אביסרור, י.ח. דימרי, סולל בונה, גשם אחזקות, קבוצת נחמיאס בר ים באשדוד, וגדרה. דניה סיבוס עם גינדי אחזקות בכרמי הנדיב, דניה סיבוס עם אזורים בפרויקט מומנט בת ים. מינרב בנק לאומי לוד, שמיר הנדסה- מרלו"ג סנו הוד השרון, בסט מגדלי הסיבים פ"ת, י.ר.נ בנייה ופיתוח - בניין אונקולוגית סורוקה, עלי סעדי מרלוג פקר בפארק ראם, אלקטרה קריית הממשלה בנתניה.

כמו כן, תספק רב בריח מוצרים מקטגוריית היוקרה שלה עבור פרויקטים בוטיק יוקרתיים, ביניהם: פרויקטים של חברת אשטרום נכסים ואשדר בירושלים ותל אביב, תדהר ויצמן תל אביב וכן פרויקטים של חברת ישראל קנדה וצמח המרמן, בריגה נתניה. אשטרום ואזורים-מגדלי עלית בר"ג, קבוצת נחמיאס/ בר ים ברמת השרון ושדה דוב, אביסרור ברמת השרון, אלקטרה ואשטרום בכיכר המדינה שלום את נתן בתל אביב והרצליה ועוד. 

*לא מבוקר. מדובר בהזמנות לא מחייבות שאינן מהוות צבר בהתאם להגדרת הרשות לניירות ערך. 

אלי שמיני, סמנכ"ל חטיבות הקבלנים בקבוצת רב בריח ציין: "למרות המלחמה החל מחודש דצמבר, רב-בריח חתמה על חוזים לאספקת מוצרי הקבוצה לאלפי יחידות דיור בכל הארץ. מגזר הבנייה למגורים הוא הקטר שמניע את ענף הנדל"ן בישראל והינו אסטרטגי לרב בריח. 

"נמשיך להעמיק את אחיזתנו במגזר המגורים לצד פעילות ענפה בתחומי הבנייה המוסדית והפרטית. על אף מלחמת 'חרבות ברזל' ומיקום מרבית מהמפעלים של הקבוצה באזור התעשייה הדרומי של אשקלון, ולמרות שחלק גדול מהמנהלים הצעירים בחברה גויסו לצד מאות מהעובדים שפונו או עזבו את האזור, הצליחה החברה לחזור לייצור שגרתי של אלפי מוצרים במפעל החדש באשקלון ואנו ערוכים קדימה להמשך הגדלת ביקושים והזמנות של מוצרי השלד והגמר. העובדה כי מוצרי רב בריח מיוצרים בישראל, תחת התקנים הישראליים, מספקת וודאות ליזמים ולקבלני ביצוע באשר לעמידה בלוחות הזמנים, ואנו מודים על האמון שקהל הקבלנים נותן לנו ושמחים להיות שותפים בפרויקטים הנדל"ניים". 

הערכות החברה בדבר הכנסותיה ממכירות, מהווה מידע צופה פני עתיד כמשמעו בחוק ניירות ערך, התשכ"ח-1968 (להלן: "חוק ניירות ערך"), המבוסס, בין היתר, על הערכות ותחזיות של החברה בהתחשב בניסיונה והבנתה את הגורמים המשפיעים על פעילותה העסקית נכון למועד זה, אשר יכולות גם שלא להתממש, כולן או חלקן, או שיתממש באופן שונה, לרבות מהותית מן התוצאות המוערכות או המשתמעות ממידע זה אשר לחברה אין שליטה עליהם או התקיימותם של איזה מגורמי הסיכון המפורטים בסעיף 33 לדוח התקופתי של החברה לשנת 2023  אשר פורסם ביום 28 במרץ 2024 (אסמכתא: 2024-01-028174) לרבות השפעות מלחמת חרבות ברזל. 

⁨רב בריח מפעל נעילה, צילום: אייל טואג

x