קבוצת חג׳ג׳ קיבלה את אישור הוועדה המחוזית תל-אביב להקמת מלון יוקרה במרינה הרצליה

קבוצת חג'ג' הגדילה משמעותית את זכויות הבניה בפרוייקט מרינה הרצליה ל-51,000 מ"ר לעומת 10,000 מ"ר בעת הרכישה

 

 

 
הדמייה - מלון היוקרה במרינה בהרצליה, באדיבות קבוצת חג׳ג׳הדמייה - מלון היוקרה במרינה בהרצליה, באדיבות קבוצת חג׳ג׳
 

מורן שקד
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
16/04/2024

קבוצת חג'ג' מדווחת לבורסה על קבלת אישור הוועדה המחוזית תל-אביב להפקדת תכנית להקמת מלון יוקרה במרינה הרצליה, פרוייקט שבו שותף הכוכב ההוליוודי לאונרדו דיקפריו. זאת בהמשך להמלצת הוועדה המקומית להרחיב משמעותית את זכויות הבניה במרינה הרצליה למלונאות לשטח כולל של 51,000 מ"ר ברוטו, וזאת לעומת זכויות ל-10,000 מ"ר ברוטו שהיו בעת הרכישה. בנוסף לאישור להגדיל את זכויות הבניה למלונאות ולשטחי מסחר עיליים, התקבל גם אישור להקמת שטחים תת-קרקעיים בשטח של 16,000 מ"ר ברוטו, מתוכם 1500 מ"ר לשימושים עיקריים.

פרוייקט המרינה שרכישתו הושלמה בשנת 2017, מבוצע ביוזמת חברת קבוצת חג'ג' מרינה הרצליה בע"מ שבשליטת 75% של קבוצת חג'ג' ו-25% של האחים כהן. הקרקע במרינה הרצליה נרכשה מחברת אזורים תמורת 78 מיליון ₪. פרויקט המרינה יכלול 365 חדרי אורח שיוקמו בשני מבנים מרכזיים שיתנשאו לגובה 11, ו-7 קומות שבינהם בריכה מרכזית, ומעגן מיוחד ליאכטות וממנו כניסה ישירה למלון. שני המבנים יוקמו מעל לשטחי מסחר שייבנו במקום, ובנוסף צפויים להיבנות במקום, שתוכנן על ידי משרד רני זיס אדריכלים, מרכז כנסים ומסעדת שף. 

מקבוצת חג'ג' נמסר: "אנחנו מברכים על החלטת הוועדה המחוזית תל אביב. פרוייקט מרינה הרצליה הוא דוגמא נוספת לתכנון האסטרטגי של הקבוצה שמניפת הפעילות שלה מקיפה מגוון רחב של פעילויות נדל״ן מיזמות, דרך התחדשות עירונית, נדל״ן מניב ומלונאות. המחשבה הרבה שהושקעה בתכנון הפרוייקט תביא לידי ביטוי את הסטנדרטים הבינ״ל של הקבוצה גם במרינה בהרצליה".

x