קבוצת נילית מכריזה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם קבוצת Shenma הסינית

נילית, מובילה עולמית בייצור חוטי ניילון 6.6 לתעשיית האופנה, ההלבשה והטקסטיל וחלוצה בנושאי קיימות וחדשנות בתחומים אלו, מכריזה על הקמת מיזם משותף עם תאגיד Shenma הסיני, מוביל עולמי בשוק הניילון 6.6 התעשייתי עבור תעשיית הרכב הבינלאומית

 

 

 
מתוך טקס חתימת הסכם שיתוף הפעולה של קבוצת נילית עם קבוצת Shenma הסינית, צילום: נילית סיןמתוך טקס חתימת הסכם שיתוף הפעולה של קבוצת נילית עם קבוצת Shenma הסינית, צילום: נילית סין
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
18/04/2024

הסכם שיתוף הפעולה להקמת המיזם המשותף נחתם היום (ה', 18.4) בטקס חגיגי בעיר שנחאי שבסין - במעמד מר לי מאו, יו"ר קבוצת Shenma ומר מיכאל לוי, יו"ר קבוצת נילית.

המיזם המשותף יכלול הקמת אתר ייצור חדש בפינגדינגשאן, מחוז הנאן, הידועה כעיר הניילון של סין. האתר יתמחה בייצור של חוטי FDY וחוטי ATY, והוא מתוכנן להגיע לכושר ייצור של  20,000 טון בשנה בשנים הקרובות. הנהלת נילית תוביל את הקמת המפעל החדש ואת הניהול השוטף בהמשך. בדומה לכל אתרי נילית ברחבי העולם, גם מפעל זה ייבנה על פי הסטנדרטים המחמירים של נילית לייצור אחראי ובר קיימא.

השותפות החדשה, מחזקת את מעמדה של נילית  כספקית מובילה של ניילון 6.6 לתעשיית ההלבשה והאופנה. השותפות מייצגת התרחבות משמעותית ביכולות הייצור של נילית בסין ומדגישה את מחויבותה המתמשכת של נילית להרחבת פורטפוליו הלקוחות הגלובאליים של הקבוצה, לשיפור יכולות הייצור ולאספקת פתרונות חדשניים לשוק הטקסטיל העולמי.

אילן מלמד, מנכ"ל קבוצת נילית: 

"אנו נרגשים לחשוף היום אבן דרך משמעותית נוספת בהיסטוריה של נילית. המיזם המשותף החדש של נילית ושנמה Shenma בסין, יאפשר לנו ליישם טכנולוגיות מתקדמות לתמיכה בשוק הסיני. שותפות אסטרטגית זו משלבת את המומחיות ואת המשאבים של שתי חברות גלובאליות מובילות בעלות מוניטין עולמי בתחומן. המיזם המשותף משלב את 50 שנות הניסיון הגלובלי הנרחב של נילית בייצור ושיווק חוטי ניילון 6.6 איכותיים לשוק הטקסטיל, יחד עם המובילות והמצוינות של Shenma בשוק הסיני. עם מחויבות משותפת למצוינות ולחדשנות, אנו נמנף את היתרונות שלנו כדי להיכנס לשווקים חדשים ולהעצים את היכולות שלנו ברחבי סין,  שוק תעשיית הניילון הצומח ביותר בעולם, לצד מענה לביקוש הגובר בשוק הגלובלי".

עוד הוסיף אילן מלמד: "שיתוף הפעולה עם Shenma בסין יאפשר לנו לייצר מוצרים ייעודיים בתחום חוטי הניילון כדוגמת Fully Drawn Yarns (FDY) ו- Air Textured Yarns (ATY), הידועים בחוזק ובמגע החלק שלהם, בעלי איכות וביצועים יוצאי דופן, כל זאת במבנה עלויות תחרותי ביותר. השותפות עם חברת Shenma הסינית תפתח בפנינו הזדמנויות חדשות רבות, כדוגמת תחום מוצרי טקסטיל לבית ותחום תעשיית הרכב, בהם החוזק, המגע ועמידות החוטים הם חיוניים במיוחד."

כמו כן, בתגובה לביקוש הגובר למוצרי הפרמיום של נילית ולמחויבות שלה לחדשנות וקיימות, נילית מאיצה את תוכניותיה להכפיל את כושר הייצור באתר הקיים והוותיק שלה הממוקם ב-Suzhou SIP, כאשר Shenma משתתפת כמשקיעה משנית. מהלך אסטרטגי זה נועד לתמוך בביקוש הגובר למוצרי נילית בשוק העולמי, תוך הבטחת מענה לצרכי הלקוחות למוצרים מתקדמים, חדשניים וברי קיימא.

x