עשות אשקלון רוכשת את חברת אי די סי תמורת 40 מיליון ₪

מהלך אסטרטגי של עשות, מרחיבה את מגוון יכולותיה

 

 

 
צילום: אגף דוברות וקשרי ציבור, משרד הביטחוןצילום: אגף דוברות וקשרי ציבור, משרד הביטחון
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
18/04/2024

עשות אשקלון, בשליטת קרן פימי (85%), הודיעה היום על רכישת 100% מחברת אי די סי, שמפתחת, מייצרת ומספקת ללקוחות ענק בישראל ובעולם מכלולים מורכבים לתעשיה הביטחונית ולתעשיית ה-Semiconductors, בתמורה משולבת של 40 מיליון ש״ח במזומן ומניות עשות בהיקף של 1%.
 
אלי דמרי, מנכ"ל עשות אשקלון: "כחלק מיעדיה האסטרטגיים של עשות לצמיחה מואצת, שמה לעצמה החברה יעד חשוב ומרכזי של גידול באמצעות רכישות של חברות מצטיינות, מוערכות ובעלות פעילות סינרגטית לזו של עשות. רכישת אי די סי תאפשר לעשות לחזק את פעילותה בתחום הפעילות הצבאי, להגדיל את סל המוצרים והפתרונות המסופקים וכן להרחיב את הפעילות האזרחית של עשות לתחומים נוספים, מעבר לתחום התעופה בו פועלת כיום החברה. בנוסף, רכישת אי די סי תחזק באופן משמעותי את יכולות הפיתוח וההנדסה של עשות."
 
אי די סי פועלת בשני תחומי פעילות. בתחום הפעילות הצבאי, אי די סי מספקת ללקוחותיה, ובראשם משרד הביטחון, מגוון מערכות מתוחכמות שהינן פרי פיתוחה ובהתבסס על הידע והיכולות ההנדסיות המתקדמות של החברה, ובכלל זאת רכיבים קריטיים לטנקי מרכבה ונגמש״י מרכבה (נמ״ר). בתחום הפעילות האזרחי, מספקת אי די סי ללקוח מרכזי שהינו חברת ענק בינלאומית מובילה בתחומה, מוצרים ייחודיים ומורכבים המשמשים אותו בייצור Semiconductors. אי די סי הינה ספק איכותי, אמין ומוערך בקרב לקוחותיה והינה בעלת מוצרים ויכולות מוכחות בפרויקטים מורכבים בתעשיות בהן היא פועלת.

ההכנסות והרווח התפעולי של אי די סי בשנת 2023 עמדו על כ- 48 מיליון ש״ח וכ-17 מיליון ש״ח, בהתאמה.
x