דריו הלת׳ מודיעה על שני הסכמים חדשים

עם מעסיקים שבחרו בפתרון הקרדיו-מטבולי שלה, בשילוב עם מענה למטופלי GLP-1 | דריו נבחרה לספק את הפתרון המשולב לשיפור בריאותם של העובדים בתחום הקרדיו-מטבולי

 

 

 
Image by Pete Linforth from PixabayImage by Pete Linforth from Pixabay
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
18/04/2024

חברת דריו הלת' (DarioHealth Corp, נאסד"ק: DRIO), חלוצה בשוק הגלובלי של שירותי בריאות דיגיטליים (DTx), הודיעה היום על שני הסכמים חדשים לאספקת הפתרונות לניהול מצבים כרוניים של החברה לשני מעסיקים, החל מהרבעון השני של 2024.

שני המעסיקים, חברת אספקה לאומית וארגון חינוך אזורי, בחרו בחבילה הקרדיו-מטבולית של דריו כדי לסייע בשיפור תוצאותיהם של עובדים המתמודדים עם מצבים בריאותיים בתחום הקרדיו-מטבולי, ובכללם: סוכרת, טרום-סוכרת, יתר לחץ דם וצרכי ניהול משקל, כמו גם תמיכה למטופלים ב-GLP-1.

דריו משלבת טכנולוגיות חכמות הכוללת מיליארדי תובנות ונתונים שנאספו מעשור של מעורבות צרכנים על מנת לספק חוויות מותאמות-אישית המעודדות מעורבות לאורך זמן והשגת תוצאות מיטביות. עובדים שנרשמו לפתרונות הקרדיו-מטבוליים של דריו ומטופלים בתרופות מבוססות GLP-1 יקבלו גם גישה לחוויה מותאמת לתמיכה בשינוי התנהגות לטווח ארוך. 

"המגמה לעבר פתרונות משולבים ממשיכה לצמוח ככל שמעסיקים מחפשים לצמצם פתרונות נקודתיים לטובת פתרון משולב יחיד, בעל חוויית משתמש טובה יותר בעלות נמוכה יותר בהשוואה לניהול פתרונות נקודתיים מרובים. הלקוחות החדשים שלנו נרגשים מהיכולת המוכחת של דריו לערב אנשים ביעילות בניהול מצבים מרובים ואנו מצפים לספק את התוצאות המשקפות את ההובלה שלנו בשוק כפי שלקוחותינו דורשים", מסר ריק אנדרסון, נשיא דריו.

x