בוקר טוב לגוש האירו ולסין - מניות סיניות סיפקו את התשואות השבועיות הטובות ביותר, ממתי?

האסטרטגים של JPMorgan, נותרו מודאגים: הסיכונים שהאינפלציה תישאר גבוהה ותשואות האג"ח נעות מעל 5%

 

 

 
Image by rawpixel on Freepik - מסך נתוני מסחרImage by rawpixel on Freepik - מסך נתוני מסחר
 

כלכלני הבורסה
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
30/04/2024

האסטרטגים של JPMorgan, נותרו מודאגים: הסיכונים שהאינפלציה תישאר גבוהה ותשואות האג"ח נעות מעל 5%. בתוך כך, ענקית וול סטריט ביצעה התאמות אזוריות ברבעון הראשון, וסיימה את עמדתה הדובית הממושכת כלפי סין לאחר ירידה של יותר מ-30% בשנה האחרונה. בנוסף, ג'יי.פי מורגן שידרגה ברבעון 1 גם את המניות בגוש האירו. הם גם טוענים : ״מעניין שבירידות האחרונות , S&P500 ירד ב-5-6%, בניגוד רק EuroStoxx50 3% . הם מציינים את הערכת השווי האטרקטיבית של גוש האירו לפי 13x P/E בהשוואה ל-20x של S&P 500, מה שמדגיש את התשואות המשתפרות של בעלי המניות באזור, עם רמות הבייבק שמתקרבות לרמות בארה"ב ותשואות דיבידנדים כפולות מאלו בארה"ב. יתרה מכך, ה-ECB צפוי להוריד את הריבית לפני הפד. בינתיים, מומנטום PMI שמשתפר בגוש האירו בהשוואה לארה"ב וביצועים חזקים יותר בסין עשויים לשפר עוד יותר את מיקומו של גוש האירו ביחס לארה"ב.

Squeeze בסין:

מניות סיניות סיפקו את התשואות השבועיות הטובות ביותר בשבוע שעבר מאז דצמבר 2022, כאשר MSCI China עלה ב-8%, בהובלת Tech (HSTECH +13%). מהשפל של סוף ינואר, המניות התאוששו ב-19%, הרבה יותר ממדדי ה-DM וה-EM.

ה-CSI 300 נסגר מעל הממוצע הנע של 200 יום.

מהלך אגרסיבי למעלה במניות נדל"ן בסין... מרמות דיכאון.

קרנות גידור קנו מניות בהונג קונג מתחילת השנה והמגמה רק מתחזקת . עם זאת, האלוקציה נטו של קרנות גידור בסין עדיין קרובות לשפל של 5 שנים, בעוד שהאלוקציה בשווקי EM אחרים הגיעה לשיא ההיסטורי.

השווי של מניות סיניות עדיין רחוקות משווי ההיסטורי למרות העלייה האחרונה, כאשר MSCI China ו-CSI300 נסחרות ב-9.6x ו-11.4x בהתאמה.

חברות אינטרנט ו-Consumer Tech הן הסקטורים העיקריים שקיבלו ״שדרוגי רווחים״.

רק מזכיר לכם שלא צריך ללכת רחוק בשביל לחפש חשיפה על המדדים באירופה ובסין. הכל אפשר למצוא פה , בבורסה בתל אביב , כולל המנפיקים המקומיים וכמובן המנפיקים המובילים בעולם כמו בלקרוק ואינבסקו שהנפיקו קרנות המובילות שלהם בבורסה בתל אביב.

מאחל לכולם יום שקט ומוצלח בהשקעות וכמובן מחכים שהחטופים יחזרו הביתה במהרה!
x