בית ספר לכסף: מור בית השקעות והיוטיוברית יוליה ספקטור בשת"פ חדש

שכולל סרטונים על כסף וחיסכון לילדים ונוער | הסרטונים הם חלק מפרויקט "משתלם לדעת מור" – אתר הידע הפיננסי של מור בית השקעות. יוליה ספקטור היא יוצרת תוכן לילדים ונוער, ולערוץ היוטיוב שלה יותר מ-120 אלף עוקבים

 

 

 
יוליה ספקטור, צילום: עמית נעיםיוליה ספקטור, צילום: עמית נעים
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
01/05/2024

רגע אחרי החג, ועם החזרה לספסל הלימודים לאחר חופשת פסח, מור בית השקעות והיוטיוברית יוליה ספקטור מעלים פרויקט חדש - "בית ספר לכסף" – מגוון סרטונים על כסף וחיסכון המיועדים לילדים ובני נוער. הסרטונים הם חלק מפרויקט "משתלם לדעת מור", אתר הידע הפיננסי של מור בית השקעות.

יוליה ספקטור היא משפיענית ילדים ונוער שמשלבת תוכן חינוכי וערכי שמטרתו העצמה של בני ובנות נוער. לעמוד היוטיוב של ספקטור יותר מ-120 אלף עוקבים, ויש לה סרטונים ויראליים שצברו מיליוני צפיות.

לדברי הדר רז, סמנכ"לית שיווק וקשרי חוץ במור בית השקעות, "מחקרים מראים שהציבור צמא לידע פיננסי, והגילאים הצעירים יותר מקבלים אותו בעיקר דרך הרשתות החברתיות ומשפיענים. על מנת להגיע לילדות וילדים צעירים, ולספק להם טעימה מעולם הכסף והחיסכון, ומאחר שלידע פיננסי שנצבר כבר בגיל צעיר משמעות רבה על אופן ההתנהלות בבגרות, בחרנו לשתף פעולה עם היוטיוברית המוכשרת יוליה ספקטור ששמה דגש בתוכן שלה, בין היתר, גם על ערכים והעצמה של קהל העוקבות והעוקבים שלה". 

"משתלם לדעת מור" הוא אתר וידיאו שהוקם בתחילת השנה, ומספק ידע פיננסי לציבור הרחב באמצעות עשרות סרטוני וידיאו שזמינים לצפייה חופשית. 

האתר עונה על הביקוש מצד ציבור החוסכות והחוסכים לידע פיננסי עדכני ומקצועי, וכולל תכנים שמועברים על ידי מנהלות ומנהלי ההשקעות בקבוצת מור, לצד אנשי ונשות מקצוע בתחומים שונים.


x